اخبار داغ

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب عنوان کرد؛

پرداخت ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات جهت نوسازی ناوگان کشاورزی میاندوآب

پرداخت ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات جهت نوسازی ناوگان کشاورزی میاندوآب
معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: تاکنون بیش از ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری برای تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل بخش کشاورزی شهرستان پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی دیانتی، در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اعطای وام مکانیزاسیون کشاورزی، اظهار کرد: به منظور تجهیز و نوسازی حمل و نقل بخش کشاورزی شهرستان؛ تسهیلاتی در نظر گرفته شده که به متقاضیان پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: در این راستا تاکنون بیش از ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری برای تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل بخش کشاورزی شهرستان پرداخت شده است.

,

وی گفت: در چند سال اخیر در راستای جذب حداکثری اعتبارات خط مکانیزاسیون، ورود ماشین آلات کشاورزی بویژه ادوات بروز از جمله تراکتورهای سنگین و دنباله بندهای متعدد به منطقه، ضریب مکانیزاسیون شهرستان و به تبع آن عملکرد در واحد سطح افزایش یافته است.

,

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: امسال با جذب اعتبارات تخصیصی خط مکانیزاسیون، مبلغ ۱۷ هزار و ۵۵۱ میلیون ریال برای خرید ۲۱ دستگاه تراکتور و ۳۹ دستگاه ادوات کشاورزی، به بهره برداران بخش کشاورزی تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

,

دیانتی اظهار کرد: همچنین با جذب ۹۰ درصد اعتبارات تخصیصی از محل اعتبارات احیای دریاچه ارومیه با عنوان «توسعه کشاورزی حفاظتی»، مبلغ شش هزار و ۶۵۷ میلیون ریال، برای خرید ۳۶ دستگاه ادوات الگویی کشاورزی حفاظتی از قبیل کشت مستقیم غلات، خاکورز مرکب، ردیف کار پنوماتیک و بیش از دو هزار و ۲۲۷ هزار متر نوار آبیاری تی تیپ، به صورت یارانه به بهره برداران بخش کشاورزی پرداخت شده است.

,

وی گفت: از صاحبان اراضی کشاورزی و رانندگان حرفه ای تراکتور و کمباین جهت دریافت تسهیلات مکانیزاسیون دعوت به عمل می آوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه