اخبار داغ

استاندار زنجان:

کشور برای مقابله با جهانخواران به حفظ امنیت و وحدت ملی محتاج است

کشور برای مقابله با جهانخواران به حفظ امنیت و وحدت ملی محتاج است
استاندار زنجان گفت: کشور برای مقابله با جهانخواران نانجیب به حفظ امنیت و وحدت ملی محتاج است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، اسدالله درویش امیری امروز در جلسه شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نگاه همه جهان به این است که ملت ایران پس از همه فراز و نشیب ها و سختی ها و دشواری ها در چهلمین سال فجر انقلاب اسلامی چقد مشارکت و حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی ادامه داد: 22 بهمن هزاران پیام در داخل و خارج از کشور خواهد داشت و همه کسانی که چهل سال کینه علیه ملت ایران دارند و کسانی که عشق به این ملت دارند،چشمشان به این حضور خواهد بود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان و دوستان نگاه خواهند کرد که ملت فهمیم، آگاه و هوشیار در فجر و 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چقدر با عشق به صحنه خواهند آمد.

,

استاندار زنجان افزود: باید فرصت و زمینه ای فراهم کنیم که همه ملت ایران، 81 میلیون ایرانی احساس کنند که 22 بهمن به آنها تعلق داشته در انقلاب اسلامی شریک و سهیم بوده و در دشواری ها در کنار رهبری و انقلاب بوده و در خوشی ها هم سر سفره انقلاب باشند.

,

وی برضرورت استفاده از فرصت دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای قشری که انقلاب و دوران دفاع مقدس را ندیده اند،واقع بینانه تبیین شود.

,

این مسئول تصریح کرد: باید موانع پیش رو و هدف گذاری های نظام اسلامی برای آن 55 درصد  که انقلاب را ندیده اند، در این دهه تبیین شود.

,

استاندار زنجان گفت: به همان میزان که دشمنان، رسانه ها  و شبکه های اجتماعی هجوم آورده و یاس و نا امیدی و ناکارآمدی نظام اسلامی را پمپاژ می کنند، ما باید صادقانه و خوب از نظام اسلامی دفاع کنیم.

,

درویش امیری برضرورت تبیین دستاوردهای اهداف فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: یکی از نگرانی ها و دلمشغولی های رهبری معضلات اجتماعی است اما در همین موضوع نیز دستاوردهای خوبی داریم.

,

وی با اشاره به محدودیت منابع در حوزه امور عمرانی، خاطرنشان کرد: باید به شایستگی و دقت دستاوردهای این حوزه احصا و به نسلی که انقلاب را ندیده است، تبیین کنیم.

,

این مقام عالی ادامه داد:گاهی در اثر تبلیغات دشمن و فعالیت های جناحی عینکمان دودی می شود.

,

استاندار زنجان برضرورت انسجام ملی در چهلمین سال انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: کشور برای مقابله با جهانخواران نانجیب به حفظ امنیت و وحدت ملی محتاج است.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه همه زشتی های اتفاق افتاده در استان زنجان از سال 57 تقصیر من است، افزود: اگر راه چاره این است، ادامه دهید اگر قرار باشد ضعف ها را بگوئیم من بیشتر از همه می توانم بیان کنم.

,

درویش امیری خاطرنشان کرد: جوانی که می بیند پل 15 ساله ما را آب می برد و  پل 400 ساله سر جاشه،تخصص ،نظارت،عدالت  و امانت زیر سئوال است.

,

وی گفت: آنچه که من انتظار و توقع دارم این است که نه سیاه ببنیم، نه سفید ،منصفانه ببنیم،ما نسبت به انقلاب اسلامی درست دفاع کنیم.

,

استاندار زنجان ادامه داد: نمی بخشیم کسانی که به امانت انقلاب اسلامی خیانت کرده اند اما این را هم باید زیبا و سازنده بگوییم.

,

 

,

*آمادگی بسیج و سپاه برای برنامه های دهه فجر

, *آمادگی بسیج و سپاه برای برنامه های دهه فجر, *آمادگی بسیج و سپاه برای برنامه های دهه فجر,

سردار جهانبخش کرمی در ادامه این جلسه، اظهار داشت: بسیج و سپاه برای برگزاری جشن های مردمی در دهه فجر آمادگی دارد.

,

وی بیان داشت: در مراکز علمی، فرهنگی، مدارس و مساجد برنامه های تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر برگزار می شود.

,

این مسئول برضرورت تببین اهداف و آرمان های امام و منویات مقام معظم رهبری در برنامه های دهه فجر تاکیدکرد و گفت: انقلاب یک نوع مبارزه با استکبار بود و روحیه جهادی، انقلابی، مبارزه با استکبار سرلوحه برنامه های این دهه قرار گیرد.

,

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برگزاری برنامه های جذاب و تاثیرگذار را مهم  ارزیابی کرد و افزود: نمایش فصل شیدایی به عنوان یکی از برنامه های اثر گذار روزانه 20 هزار نفر بازدید کننده داشت.

,

 

,

*حضور مردم پیروزی انقلاب را رقم زد

, *حضور مردم پیروزی انقلاب را رقم زد, *حضور مردم پیروزی انقلاب را رقم زد,

فرماندار زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی به برکت رهبری و حضور مردم به دست آمده است.

,

عسگری با بیان اینکه در همه دولت ها همواره تاکید بر وحدت بوده است،خاطرنشان کرد:که همین موضوع نشان می‌دهد که وحدت در جمهوری اسلامی نقش بسزایی دارد.

,

وی با اشاره به فشار رسانه‌ای دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی، افزود: در اجرای برنامه‌ها باید منافع نظام و انقلاب را در نظر بگیریم.  وی با تاکید بر آسیب‌شناسی موضوعات در اجرای برنامه‌های دهه فجر گفت: با آسیب شناسی باید برنامه های کاربردی اجرایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه