اخبار داغ

تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)؛

تجلیل از زحمات سردار احمدی و معارفه سردار شاهچراغی در قم

تجلیل از زحمات سردار احمدی و معارفه سردار شاهچراغی در قم
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان قم تأکید کرد: شرایط کنونی حساس است و ما نسبت به هر زمان دیگری در موقعیت اطمینان بخش تر و برتر نسبت به دشمن قرار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، سردار سلامی همچنین در این مراسم، فریادهای دشمنان را نشانه شکست آنان در مقابل نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان تاکنون سیلی‌ های بزرگی از انقلاب اسلامی ایران خورده اند. آنان باید بدانند که ما همچنان با قدرت ایستاده‌ ایم و هرگز از آرمان‌ های خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه مردم مظلوم یمن با کمترین امکانات با الهام از معیارهای انقلاب اسلامی ایران مقابل وهابیون سعودی ایستاده‌ اند، گفت: ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و دشمنان به خوبی این نکته را درک کرده اند که حل مشکلات سیاسی و امنیتی منطقه بدون حضور ایران امکان ‌پذیر نیست.

,

در این مراسم که دبیر شورای عالی حوزه‌ های علمیه، تولیت آستان مقدس حضرت کریمه اهل بیت (س)، استاندار قم و دو نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان و بسیجیان استان قم حضور داشتند همچنین از زحمات سردار غلامرضا احمدی در دوران فرماندهی سپاه استان قم تجلیل به عمل آمد و سردار سید محمدتقی شاهچراغی به عنوان فرمانده جدید سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) معارفه شد. 
در این مراسم حجت الاسلام سید حسن اکبری، نماینده ولی ‌فقیه در سپاه استان قم نیز در سخنانی بیان داشت: با توجه به اقتدار و ایمان نیروهای مسلح و همچنین حضور و ایمان ملت شریف ایران، دشمنان آرزوی خود را برای سرنگونی نظام اسلامی به گور خواهند برد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه