اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

حل معادلات امنیتی و سیاسی منطقه بدون ایران ممکن نیست/ آمریکا با وجود ۷ تریلیون دلار هزینه در منطقه شکست خورده است

حل معادلات امنیتی و سیاسی منطقه بدون ایران ممکن نیست/ آمریکا با وجود ۷ تریلیون دلار هزینه در منطقه شکست خورده است
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه آمریکا با وجود ۷ تریلیون دلار هزینه در منطقه شکست خورده است، گفت: جهان در حال متحد شدن علیه آمریکا است و این کشور قادر به ساختن ائتلاف نیست، کشورمان در قلب تحولات سیاسی منطقه قرار دارد و بدون ما حل معادلات امنیتی و سیاسی ممکن نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، سردار سلامی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به نقشه دشمنان اظهار داشت: آن‌ها می‌خواهند به ما القا کنند که در نظام موازنه قدرت، آنان برتر هستند و برای متزلزل کردن قلب‌های ما تلاش می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: شرایط کنونی حساس است و ما نسبت به هر زمان دیگری در موقعیت اطمینان بخش و برتر نسبت به دشمن قرار داریم، ما قدرت‌های غیرخدا را کوچک می‌دانیم، شکوه ظاهری قدرت‌های بزرگ هرگز برای ما هراس انگیز نیست و ما به نگاه صحیح به قدرت امر شدیم.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: منطق قرآن منطق حق است و ما به نصرت‌های الهی یقین داریم، برای باور به این مساله باید تاریخ چهار دهه انقلاب را دوباره مرور کنیم تا ببینیم خداوند در چه مقاطع زیادی ما را نصرت داده است.

,

انقلاب اسلامی در اوج قدرت آمریکا، شاه را شکست داد

, انقلاب اسلامی در اوج قدرت آمریکا، شاه را شکست داد,

سلامی فریادهای دشمن را ناشی از شکست‌های متعدد دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در اوج قدرت آمریکا، شاه را شکست داد و این برای نخستین بار بود که آمریکا چنین مفتضحانه یکی از راهبردی ترین موقعیت‌های خود در جهان را از دست داد.

,

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که ما ایستادیم و عقب نشینی نمی کنیم، عقب نشینی خاص دشمنان است و ما بر ایستادگی امر شدیم، ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی درخشید و در آن دوران مفهوم جدیدی از قدرت به جهان عرضه شد.

,

دشمن سیلی‌های بزرگی را از انقلاب ما خورده است

, دشمن سیلی‌های بزرگی را از انقلاب ما خورده است,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: دشمن سیلی‌های بزرگی را از انقلاب ما خورده است، انقلاب در جهان اسلام قدرت سازی کرد و اکنون دشمن تنها با ایران مواجه نیست، در یمن هم قدرتی با معیارهای انقلاب اسلامی به وجود آمده است که در برابر هجوم عربستان این چنین ایستاده است و باتلاقی برای نیروهای متجاوز به وجود آورد.

,

سلامی با اشاره به غرق شدن کشتی‌های عربستان اظهار کرد: تعداد کشتی‌هایی که در طول جنگ یمن در سواحل یمن غرق شدند بیش از تمام کشتی‌های غرق شده در جنگ‌ها پس از جنگ جهانی دوم بود.

,

نقشه آمریکا برای خاورمیانه شکست خورد

, نقشه آمریکا برای خاورمیانه شکست خورد,

وی ادامه داد: سرزمین‌های اسلامی میدان جهاد شده اند و جهاد عزت مسلمانان است، آمریکا هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کرد، اما منفعتی نبرد و نقشه آمریکا برای خاورمیانه شکست خورد.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: آمریکا پس از اشغال لانه جاسوسی، مداخله نظامی کرد، اما در صحرای طبس شکست خورد، و شن‌ها مامور خداوند بود.

,

سلامی با اشاره به ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ایشان با شجاعت، تدبیر، حکمت، عقلانیت و باور سفینه نجات این ملت را به ساحل پیروزی راهنمایی می‌کنند.

,

دشمن دچار عجز سیاسی شده و نفوذ سیاسی خود را از دست داد است

, دشمن دچار عجز سیاسی شده و نفوذ سیاسی خود را از دست داد است,

وی ادامه داد: دشمن دچار عجز سیاسی شده و نفوذ سیاسی خود را از دست داد، دشمن به نفوذ کشورمان در منطقه اذعان کرده است و این نشان از اقتدار ایران دارد.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: ایران با وجود اینکه در تحریم جهانی قرار دارد، در حال پیشرفت است و سناریوهای دشمن شکست خورده و این ماجرا ادامه دارد.

,

سلامی تجربه تعامل با دشمن را تلخ دانست و تصریح کرد: کشورهایی که متحد آمریکا هستند، چگونه توسط این کشور تحقیر می‌شوند و شاهد تخلیه شدن ذخایر ارزی عربستان توسط آمریکا هستیم.

,

جهان در حال متحد شدن علیه آمریکا است/ حل معادلات امنیتی و سیاسی منطقه بدون ایران ممکن نیست

, جهان در حال متحد شدن علیه آمریکا است/ حل معادلات امنیتی و سیاسی منطقه بدون ایران ممکن نیست,

وی ادامه داد: جهان در حال متحد شدن علیه آمریکا است و این کشور قادر به ساختن ائتلاف نیست، کشورمان در قلب تحولات سیاسی منطقه قرار دارد و بدون ما حل معادلات امنیتی و سیاسی ممکن نیست.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: قدرت رهبر معظم انقلاب است که موجب می‌شود ملت ایران از شوک‌ها عبور کند، مردم کشورمان به فراخوان‌های دشمن پاسخ ندادند؛ دشمن فرسوده است و همیشه قدرت نظامی دشمن را رصد می‌کنیم، روزی 60 کشتی دشمن در خلیج فارس بود و همه این کشتی‌ها رفتند، تنها چند کشتی دشمن مانده است.

,

سلامی سپاه را آماده مقابله با دشمن دانست و با اشاره به حماسه حضور مردم در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: جنگ ما جنگ حضور مردم است و اکنون در موقعیت خوبی قرار داریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه