اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان:

استرداد متهمان به تروریست، جز موارد مطرح در FATF است/ مجلس هنوز پیوست های FATF را ندیده است

استرداد متهمان به تروریست، جز موارد مطرح در FATF است/ مجلس هنوز پیوست های FATF  را ندیده است
فولادگر گفت: مهمترین راه عملی مقابله با تحریم ها دور زدن تحریم ها است، با تصویب امثال fatf نباید در شرایط تحریم برای خود خود تحریمی اجرا کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ جمعی از روحانیون و فضلا و ائمه جماعات شهر اصفهان عصر یکشنبه با محوریت آیت الله مهدوی نشست بصیرتی را با موضوع «بررسی ابعاد تصویب لایحهFATF» برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این  نشست بصیرتی در راستای سلسله جلساتی بصیرتی گذشته به همت جامعه روحانیت و ائمه جماعات شهر اصفهان با محوریت آیت الله مهدوی عضو خبرگان رهبری در سالن مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

,

این نشست بصیرتی با موضوع «بررسی ابعاد تصویب لایحهFATF» با دعوت از سه نماینده مردم اصفهان در مجلس حجت الاسلام سالک، حجت الاسلام موسوی لارگانی و دکتر فولادگر از مخالفان تصویب لایحه FATF در مجلس برگزار شد.

,

*مجلس هنوز پیوست های FATF  را ندیده است

, *مجلس هنوز پیوست های FATF  را ندیده است, *مجلس هنوز پیوست های FATF  را ندیده است,

در ابتدای جلسه حجت الاسلام احمد سالک در این باره اظهار کرد: دشمن پیش از انقلاب اسلامی تا کنون سعی داشته  است که مانع از رشد و گسترش تفکر اسلام ناب و مکتب شیعه علوی شود.

,

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب و مشاهده قدرت نرم اسلام ناب محمدی و تبیین آرمان انقلاب اسلامی توسط امام راحل، حربه های دشمن برای باز پس گیری این نقطه حساس و ژئوپلیتیکی خاورمیانه به نام ایران آغاز شد.

,

نماینده مردم اصفهان یاداور شد: ایجاد فرقه های مختلف و به راه انداختن جنگ های داخلی، تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی با همکاری کشورهای جهان علیه ایران، ایجاد فتنه ها و ترورهای داخلی همگی درهمین راستا بود.

,

وی افزود: براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران آرزوی دیرینه آمریکاییان است که حتی با فتنه 78 و 88 محقق نشد، لذا به فکر هجمه علیه این نظام به صرت عمقی برآمدند.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ابراز کرد: طراحی معاهدات بین المللی مختلف و تحمیل به ایران برای افزایش قدرت نفوذو تسلط خود بر ایران توطئه جدید دشمن بود، درابتدا با معاهده برجام نافرجام در زمینه هسته ای شروع شد.

,

وی با بیان اینکه پس از برجام، معاهدات بعدی برای مهار و کنترل قدرت ایران در زمینه موشکی، انرژی و سند 2030 در آموزش و پرورش و قانون پالرمو مطرح شد، اذعان کرد: اهداف تحمیل این قراردادها عبارتند از تغییر اندیشه جمهوری اسلامی ودست برداشتن از ارزش های اسلامی بسترسازی برای براندازی نظام با هدف رشد نارضایتی های درونی و ایجاد شبکه های نفوذ در پوشش های مختلف است .

,

سالک عنوان کرد: استرداد متهمان به تروریست از جمله موارد معاهده FATF است که می تواند براساس متفاوت بودن تعریف تروریست از جانب ما و آمریکاییان مشکل ساز می شود، چرا که از نگاه غرب حشدالشعبی عراق و انصارالله یمن و حزب الله لبنان وسپاه ایران تروریست هستند، لذا فرماندهان سپاه و مسولان وزارت اطلاعات و برخی از مسولان چون سردار قاسم سلیمانی ها را باید تحت لوای FATFبه دشمن تحویل دهیم .

,

*فاینال نشنال تایمز: ایران با تصویب FATFاز برنامه اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبریش دور می ماند

, *فاینال نشنال تایمز: ایران با تصویب FATFاز برنامه اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبریش دور می ماند, *فاینال نشنال تایمز: ایران با تصویب FATFاز برنامه اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبریش دور می ماند,

وی بیان کرد: اتاق جنگ امریکا در وزارت خزانه داری امریکا علیه ایران دارای عناصری چون دیوید کهن که سکاندار دفتر تروریست و اطلاعات علیه ایران است، دومین شخص اقای زوبین معاونت هاهنگ کننده سیاست های تحریم علیه ایران می باشد.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: اصلاح ناپذیری سیستم بانکی ایران در گزارشات اعضای خزانه داری امریکا بیان شده است که برای ما پیام دارد، طبق گفته های اعضای خزانه داری امریکا، کاهش ارزش پول ایران و بستن راه های ارتباطی اقتصادی کشورها جهان با ایران در صورت عدم امضای fATF توسط ایران و شناسایی سرمایه گذاری ها و تراکنش های مالی جز اصول  fATFاست.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اذعان کرد: اما در برخی از اندیشکده های جهانی درباره fATFگفته اند تسلط کامل امریکا برای مباحث وتراکنش های مالی کشورهایی چون ایران تنظیم شده است، فاینال نشنال تایمز می گوید که با تصویب fATFایران از برنامه اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری دور می ماند.

,

وی افزود: صحبت های عراقچی در جلسات کمیسیونی و صحن علنی مجلس و دولتمردان در این صحنه به اشکال مختلف که در یک کلام جان کلامشان این بود که ایران در صورت تصویب نشدن وارد لیست سیاه می شود و باعث بلوکه شدن حساب بانک ها و تجار، دانشجویان و سفارتخانه ها می شود و حرف اقای ظریف در مجلس که گفت بهانه دست امریکا ندهید و قرائت نامه رهبری درباره لایحه fatf از جمله عواملی شد که باعث تصویب لایحه fatf در مجلس شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه