اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

FATF تسلط دشمن بر ما را تقویت می کند/ ضعف در ایمان ریشه ترس از دشمن است

FATF تسلط دشمن بر ما را تقویت می کند/ ضعف در ایمان ریشه ترس از دشمن است
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه FATF تسلط دشمن بر ما را تقویت می کند، گفت: آیا براستی دولتمردان و جناب ظریف به نکات ظریف نظام توجه دارند که صحبت از باید ها برای امضای چنین معاهداتی می زنند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عصر دیروز در جمع روحانیون و ائمه جماعات شهر اصفهان پیرامون بررسی لایحه fatf با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از بحث های که باعث می شود ما چنین جلساتی را برگزار کنیم، افزایش بصیرت خواص و نخبگان جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با دادن هشدار مبنی براینکه باید با ارتقا بصیرت و پر کردن خلا فکری و بصیرتی مانع از دو قطبی شدن فضای حوزه های علمیه شد، گفت: درباره بحث fatf باید گفت در حالت کلی این موضوع خوب و قابل قبول است.

,

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه وقتی به موضوعات ذیل این معاهده می رسیم و جزیی تر به آن می نگریم، به مسائل قابل تامل و خطرناکی دست پیدا می کنیم، عنوان کرد: یکی از این مباحث، تعریف متفاوت کشورهای امضا کننده این معاهده با نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه تعریف تروریست در جهان است.

,

وی با اشاره به اینکه کشورهایی چون رژیم صهیونیست و آمریکا و هم پیمانانشان حشد الشعبی و جبهه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان و سپاه ایران را تروریست می دانند اذعان کرد: این درحالی است که ما تکفیری ها، طالبان و منافقین را تروریست می دانیم.

,

آیت الله مهدوی متذکر شد: خارج شدن اطلاعات مالی ایران تحت عنوان شفافیت مالی توطئه ای است که دشمن با هدف تسلط بر نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده است، مراقبت از اسرار نظام یک وظیفه است.

,

وی خاطرنشان کرد: ایا براستی دولتمردان و جناب ظریف وزیر امور خارجه به نکات ظریف نظام توجه دارند که صحبت از باید ها برای امضای چنین معاهداتی می زنند

,

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: خودباختگی برخی از مسئولان در جریان این معاهدات دیده می شود که فریاد «ما نمی توانیم» سر می دهند.

,

وی ابراز کرد: من کل این موارد را ناشی از ضعف در ایمان می دانم، هرکسی ارتباطش با خدا قوی باشد از دشمن هراسی ندارد، ریشه چنین واکنش هایی در ضعف ایمان است

,

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: اگر مردم را با شعائر دین و نماز آشنا کردیم ایمان تقویت می شود و قوت ایستادگی مردم هم تقویت می شود، رمز ایستادگی مردم در برابر  دشمن در تقویت ایمان است، باید هم در مسولین و هم برای مردم در عرصه تقویت ایمان کار کنیم.

,

آیت الله مهدوی با تاکید براینکه البته طلاب و مردم باید توجه داشته باشند که به هیچ کس حتی نمایندگانی که رای موافق به تصویب این لایحه داده اند نباید توهین و جسارت کنند، اظهار کرد: باید بدانیم که غفلت و یا متفاوت بودن تقکر آنها باعث رای دادن به چنین مسائلی شده و نباید توهین کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه