اخبار داغ

جوان تنگستانی که با کمترین داشته هایش ایثار می کند

جوان تنگستانی که با کمترین داشته هایش ایثار می کند
یکی از جوانان خلاق اهرمی بعداز افتتاح یک باب مغازه تعمیرگاهی اقدام به ایجاد دستگاه تنظیم باد رایگان به صورت شبانه روزی خدمات به شهروندان ارائه می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، یکی از جوانان خلاق اهرمی بعداز افتتاح یک باب مغازه تعمیرگاهی اقدام به ایجاد دستگاه تنظیم باد رایگان به صورت شبانه روزی خدمات به شهروندان ارائه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این روزها با غوغای دغدغه های اقتصادی مردم  به خصوص قشر متوسط رو به پائین جامعه وقتی کار جهادی و اخلاص گرانه را مشاهده می کنیم چیزی جز زیبایی نمایان نیست.

,

, ,

در شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان جوان ایثارگری وجود دارد که با کمترین امکانات در اختیارش در مغازه دنج و کوچکی که با علاقه و پشتکارطی سالهای اخیر برای خود دست و پا کرده است مشغول امرار معاش و تامین زندگی است.

,

, ,

رضا عالیزاده جوان اهرمی که مغازه تعویض روغنی و پنچر گیری دارد هنگام تعطیلی مغازه به خدمات رایگان عرضه می کند؛ موضوعی که نگاه رسانه ای ما را به خود جلب کرد شیلنگ باد کمپرسور مغازه اش بود که در بیرون مغازه برای استفاده عموم تعبیه شده است.

,

, ,

وقتی از او سوال کردیم و جویای انگیزه اش شدیم چیزی جز رضایت مردم و خدمت به افراد جامعه در کلام او نبود و این کار ستودنی رضا عالیزاده نشان از روح پاک و تلاش خدا پسندانه او دارد.

,

شلینگ بادی که می شود نگاه ایثارگرانه به کار و می شود فرهنگ همیاری و کمک به دیگران، این کار خیر دستان بی ریای جوان اهرمی را رسانه ای کردیم که شاید چشمان بیمار برخی که بد خوبیها را می بینند بنگرند که هنوز هست زیبایی هایی که دیدنی و شنیدنی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه