اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

نبود اعتبار بزرگترین مشکل اتمام جاده سرچم است

نبود اعتبار بزرگترین مشکل اتمام جاده سرچم است
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: اتمام جاده میاندوآب ـ سرچم از اهمیت بسیاری برخوردار است و بزرگترین مشکل در این زمینه، نبود اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  ناصر امیری امروز در جلسه بررسی مشکلات راههای ارتباطی شهرستان میاندوآب که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان میاندوآب در یک نقطه ترانزیتی و پرترددی قرار گرفته است و اتمام جاده میاندوآب ـ سرچم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: با اتمام احداث جاده میاندوآب ـ سرچم علاوه بر کاهش حدود ۲۰۰ کیلومتری فاصله میاندوآب با مرکز کشور و صرفه جویی در زمان و هزینه، بسیاری از مشکلات منطقه برطرف می شود، لذا خواستار تسریع در عملیات اجرایی و تامین اعتبار این پروژه ها هستیم.

,

وی با بیان اینکه فرمانداری در جریان اجرای پروژه نهایت تعامل و همکاری را با شرکت های راهسازی که در حوزه این شهرستان فعالیت دارند، را داشته است، افزود: بزرگترین مشکل، نبود اعتبار است که امیدواریم با حمایت های انجام گرفته توسط وزارت راه و نمایندگان مجلس، بزودی شاهد افتتاح این پروژه ها باشیم.

,

امیری با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی از آغاز احداث جاده میاندوآب ـ سرچم می گذرد، تصریح کرد: با توجه به گذشت مدت زمان طولانی از آغاز احداث جاده میاندوآب ـ سرچم، بخش هایی از این مسیر که مورد استفاده قرار گرفته است نیاز به مرمت و بازسازی دارد و باید روکش آسفالت این مسیر نیز در ادامه پروژه مد نظر قرار گیرد.

,

گفتنی است این جلسه با حضور امینی معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی، امیری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب، همایون هاشمی نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس، مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مسئولین به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرایی پروژه های میاندوآب – سرچم و مسیر قپچاق ـ شعبانلو در فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه