اخبار داغ

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم:

ترابری 6.5 میلیون مسافر در سال جاری/ صادرات غیر نفتی از قشم ۵۰ درصد افزایش یافت

ترابری 6.5 میلیون مسافر در سال جاری/ صادرات غیر نفتی از قشم ۵۰ درصد افزایش یافت
رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به افزایش 50درصدی صادرات غیر نفتی از قشم گفت:در سال جاری ترابری شش میلیون و 409 هزار و 716 نفر-سفر در بنادر مسافری قشم به ثبت رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛علی اشتری،رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد بنادر جزیره قشم در شش ماه نخست سال 97 گفت: در سال جاری  سه  میلیون و 88 هزار و 430 تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد که از این رقم، سه میلیون و 32 هزار تن مربوط به کالای غیرنفتی و 56 هزار تن نیز به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی از صادرات 80 هزار و 373 تن کالای غیر نفتی در بنادر جزیره خبر داد و افزود: این رقم در مقایسه با سال گذشته افزایش 50درصدی داشته است.

,

اشتری با بیان اینکه شش ماه نخست سال چهارهزار و 940 تن کالای غیرنفتی ترانزیت شده که نسبت به سال گذشته، بیش از 176 برابر شده است،اظهار کرد:حجم عملیات کابوتاژ(حمل و نقل ساحلی) کالاهای غیر نفتی  بیش از دومیلیون و 907 تن و حجم واردات را 60هزار و 877 تن برآورد شده است.

,

وی حجم محموله های ترانشیپی در بنادر جزیره قشم را نیز بالغ بر 20 هزار تن کالای غیرنفتی اعلام کرد و گفت:در شش ماه نخست سال  56هزار تن فرآورده نفتی کابوتاژ شد.

,

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم یادآور شد:در سال جاری چهار هزار و 430 TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه  با سال گذشته 26 درصد افزایش را شاهد بودیم.

,

اشتری خاطرنشان کرد:در نیمه نخست سال جاری، ترابری شش میلیون و 409 هزار و 716 نفر-سفر در بنادر مسافری قشم به ثبت رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه