اخبار داغ

رئیس اداره سلامت اداری سازمان استخدامی کشور:

موج نارضایتی عمومی ناشی از مشکلات اقتصادی است/میز خدمت تا پایان سال غیرحضوری می شود

موج نارضایتی عمومی ناشی از مشکلات اقتصادی است/میز خدمت تا پایان سال غیرحضوری می شود
رئیس اداره سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی سازمان استخدامی و اداری کشور گفت: موج نارضایتی عمومی مردم در گام نخست،نوسانات ارزی و مشکلات اقتصادی است که تبعات آن دامن جامعه را می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، فردین خرازی امروز در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان زنجان اظهار داشت: برقراری نظام سالم،عادلانه و عاری از فساد و تبعیض از اهداف مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,  فردین خرازی امروز در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان زنجان اظهار داشت: برقراری نظام سالم،عادلانه و عاری از فساد و تبعیض از اهداف مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود.,

وی با بیان اینکه در این چهار دهه گام های بلندی در راستای ارتقای نظام اسلامی برداشته شده است، افزود: در حالی که این اقدامات و دستاوردها گاهی نادیده گرفته می شود و ضعف ها بیشتر در جامعه مطرح می شود.

,

این مسئول با اشاره به اینکه موج نارضایتی عمومی را باید در قالب مثلث ببنیم،افزود: ضلع نخست این مثلث نسبت به نوسانات ارزی و اقتصادی است که تبعات آن دامن جامعه را می گیرد،برمی گردد.

,

رئیس اداره سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی سازمان استخدامی و اداری کشور اعتراض به فساد لجام گسیخته در بخش های دولتی و خصوصی و پایین بودن سلامت اداری در کشور را ضلع دوم این مثلث عنوان کرد و افزود: نارضایتی و اعتراض به عدم پاسخگویی شایسته دستگاه های اجرایی به مطالبات مردم و پایین بودن بهره وری و نادیده گرفتن حقوق مردم در دستگاه های اجرایی،ضلع سوم این مثلث محسوب می شود.

,

وی افزود: منشور حقوق شهروندی با چکش کاری های انجام شده در سال 95 ابلاغ شد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از تکالیف این حقوق شهروندی این بود که همه دستگاه های اجرایی برش اداری خود را از منشور در آورده و عملیاتی کنند که سازمان استخدامی اولین سازمانی بود که به این موضوع توجه کرد.

,

خرازی با بیان اینکه احصای مصادیق حقوق شهروندان در دستگاه های اجرایی از موارد مهم این منشور بود که 11 حق در این زمینه احصا شد، بیان داشت: میز خدمت پنجره واحد خدمت رسانی است و مردم با مراجعه به میز خدمات تمام خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه میز خدمت تا پایان سال باید به میز خدمت غیرحضوری تبدیل شود،افزود: در گام سوم در مواردی که مردم به دریافت خدمت باید به دستگاه های متعددی مراجعه کنند، روابط بین دستگاه ها نیز باید الکترونیکی برقرار شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: تصمیماتی که در بخش های مختلف اخذ می شود باید به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم برنامه ریزی در این زمینه داشته باشند.

,

وی گفت: مردم آزادند از رفتار دولت انتقاد کنند و نباید مردم از انتقاد بترسند و باید زبان آزادی برای بیان انتقاد داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه