اخبار داغ

توضیحات مدیرکل ورزش و جوانان درباره استخر انقلاب یاسوج/آیا دهه فجر انتظارات به پایان می رسد؟

توضیحات مدیرکل ورزش و جوانان درباره استخر انقلاب یاسوج/آیا دهه فجر انتظارات به پایان می رسد؟
علوی:عملیات بهسازی استخر در حال انجام است که بخشی از اعتبار انجام گرفت و بخشی دیگر اعتبار می خواهد تا استخر تکمیل و بهسازی شود و اکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از چهار فصل ستخر انقلاب یاسوج که اولین استخر مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است، مدتی است که به علت بازسازی تعطیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهار فصل ,

پیش از این نیز گزارشی از این استخر در همین پایگاه خبر ی منتشر شده بود که مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان در گفتگو با چهار فصل درباره آخرین وضعیت این استخر گفته بود: عملیات اجرایی پروژه بهسازی استخر انقلاب شهر یاسوج از شهریور 96 آغاز شده است.

, چهار فصل ,
 
,
, ,

اینک به منظور پیگیری دوباره این موضوع، به سراغ مدیرکل ورزش و جوانان استان رفتیم و این موضوع را پیگیری کردیم.

,

 

,

محمدتقی علوی در گفتگو با چهار فصل گفت: عملیات بهسازی استخر در حال انجام است که بخشی از اعتبار انجام گرفت  و بخشی دیگر اعتبار می خواهد تا استخر تکمیل و بهسازی شود.

, چهار فصل,

 

,

وی افزود: با توجه به گرانی هایی که اکنون وجود دارد و به دلیل آنکه  استخر کودک را در کنار آن اجرا کردیم برای همین اعتبارات بیشتری را می طلبد تا پروژه به سرانجام برسد و تلاش خواهیم کرد که در کوتاه ترین زمان ممکن آن را انجام دهیم.

,

 

,

 علوی ادامه داد: از نظر سیستم کاری که ما خودمان انجام دادیم بیش از 80 درصد پیشرفت کاری داشته است.

,

 

,

وی در پایان گفت: تلاش ما این است که در زمان معین شده که همان دهه فجر است استخر انقلاب یاسوج به بهره برداری برسد تا شهروندان عزیز بتوانند از آن بهرمند شوند.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه