اخبار داغ

معاون اجرایی حرم خبر داد؛

ارائه خدمات فرهنگی، انتظامی، خدماتی و رفاهی به زائران در موکب حضرت معصومه(س)

ارائه خدمات فرهنگی، انتظامی، خدماتی و رفاهی به زائران در موکب حضرت معصومه(س)
معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) از ارائه خدمات فرهنگی، انتظامی، خدماتی و رفاهی به زائران در موکب حضرت معصومه(س) به زائران حرم حضرت معصومه(س)خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی محمودنژاد در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به آغاز به کار موکب حرم حضرت معصومه(س) در عمود 1080 از 28 مهرماه، اظهار داشت:  موکب حضرت به عنوان پایگاهی برای مردم قم و ایران خواهد بود و خدماتی را به همه زائران خواهد داشت  در واقع باید بگویم میزبان اصلی مردم عراق هستند.
وی با بیان این که مدت فعالیت موکب از 28 مهرماه تا 8 آبان ماه خواهد بود، ادامه داد: موکب در حوزه های فر هنگی ، خدمات انتظامی، فنی مهندسی و رفاهی  به زائران کریمه اهل بیت خدمات ارائه می کند.
محمودنژاد افزود: مهمانسرای کریمه پذیرایی زائران را در مدت 10 روز خواهد داشت و برای هر وعده 160 هزار غذا در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: نانوایی در موکب مستقر شده و از  روزی 4 هزار عدد نان تا 20 هزار نان در روزهای اخر تقدیم زائران خواهد شد.
معاون اجرایی بیان داشت: در بخش شستشویی لباس نیز 16 دستگاه ماشین لباسشویی مستقر شده است   و در کنار این خدمات در بخش تعمیرات نیاز به تعمیرات و خیاطی معمولا زیاد است که خدمات به آن ها ارائه می شود.
وی افزود: در خصوص نظافت هم خادمین کریمه اهل بیت ارائه خدمت خواهند داد  و در بحث راهنمایی و گم شدگان هم برنامه ریزی کافی شده است.
محمودنژاد ابراز داشت: خدمات درمانی خوبی هم در نظر گرفته ایم که در صورت بروز مشکل به خدمات دهی خواهند پرداخت.
وی به برپایی موکب در شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: در قم نیز برنامه های مختلفی در زائرسرایی کوثر و صحن جوادائمه از 28 الی پایان ماه صفر برپا خواهد شد.

محمودنژاد ادامه داد: حدود 700 نفر در زائر سرایی کوثر اقامت خواهند داشت و در صحن جواد ائمه چادرهایی احداث می شود و روزانه 2 هزار غذا بین زائران توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه