اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل عنوان کرد؛

ایجاد 2500 فرصت شغلی با اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی در اردبیل

ایجاد 2500 فرصت شغلی با اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی در اردبیل
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه سهم این استان از اعتبار طرح پایدار اشتغال روستایی 2 هزار و 470 میلیارد ریال است، گفت: اجرای این طرح ها 2 هزار و 500 ظرفیت شغلی در این استان ایجاد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،قاسم رحیمی  صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری  استان اردبیل اظهار داشت: سهم این استان از اعتبار طرح پایدار اشتغال روستایی 2 هزار و 470 میلیارد ریال است که تاکنون هزار و 240 میلیارد ریال آن ابلاغ شده است.
وی  با اشاره به اینکه اجرای طرح های پایدار اشتغال روستایی 2 هزار و 500 ظرفیت شغلی در این استان ایجاد می کند،افزود: در این راستا طرح هایی با ارزش سه هزار و 400 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده است که هزار و 920 میلیارد ریال از این میزان مورد تایید قرار گرفته و از این مبلغ هزار و 440 میلیارد ریال در بانک ها مصوب و برای هزار و 400 میلیارد ریال آن عقد قرارداد شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه تسهیلات مالی به فعالیت هایی اعطا می شود که اشتغال بیشتری  داشته باشند، تصریح کرد:  اجرای طرح های ذکر شده توسط سه دستگاه جهاد کشاورزی ، صنعت ، معدن و تجارت و گردشگری صورت می گیرد.
وی گفت: در حال حاضر 700 میلیارد ریال برای طرح های جهاد کشاورزی ، 300 میلیارد ریال برای گردشگری و 350 میلیارد ریال برای صنعت ، معدن و تجارت تصویب شده است.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه