اخبار داغ

مدیرکل کانون پرورش فکری قزوین:

۵ کتابخانه سیار روستایی در سطح استان فعال است

۵ کتابخانه سیار روستایی در سطح استان فعال است
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اشاره به فعالیت 5 کتابخانه سیار در سطح استان گفت: به منظور توزیع عادلانه امکانات فرهنگی برنامه‌هایی برای مناطق روستایی و کم برخوردار انجام می‌شود که از جمله آنها راه‌اندازی کتابخانه سیار در این مناطق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مژده اروجی صبح امروز در حاشیه برگزاری تور رسانه‌ای بازدید از مراکز کانون پرورش فکری استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اردوی رسانه‌ای به منظور آشنایی بیشتر خبرنگاران استان با برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۵ کتابخانه سیار در مناطق روستایی سطح استان عنوان کرد: در این مراکز به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت به دانش‌آموزان مناطق روستایی و محروم خدمات فرهنگی ارائه می‌شود. 
,
,
 
,
, ,
 
,
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین تصریح کرد: به منظور توزیع عادلانه امکانات فرهنگی برنامه‌هایی برای مناطق روستایی و کم برخوردار انجام می‌شود که از جمله آنها راه‌اندازی کتابخانه سیار در این مناطق است. 

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: برنامه امروز به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته ملی کودک در یکی از مدارس روستاهای بخش بشاریات شهرستان آبیک برگزار شد. 

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان آبیک افزود: آبیک شهرستانی با ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی است که متاسفانه تعدادی از ظرفیت‌ها به درستی هنوز شناخته نشده است. 

این مسئول بیان کرد: شرکت‌هایی در حوزه دانش بنیان، پتروشیمی و شرکت‌های با تولید مواد شیمیایی که بعضا مواد اولیه تولیدات شیمیایی و محصولات بهداشتی و آرایشی بوده که در شهرستان آبیک مستقر هستند. 

فرماندار آبیک تصریح کرد: آبیک در زمینه تولیدات دام و طیور نیز از شهرستان‌هایی است که در تولید کشور نقش اساسی دارد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه داد: در بخش صنعت با توجه به شرایط موجود، عزم و اراده مدیریت ارشد استان و همه عوامل دست اندرکار نیز بر این قرار گرفته که در حوزه ارائه تسهیلات، تامین مواد اولیه و همچنین در حوزه مسائل بیمه تامین اجتماعی و بحث سرمایه در گردش و همه موارد و مسائلی که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند، اقدامات و حمایت‌های لازم به منظور رفع بخش مهمی از دغدغه‌های تولیدکنندگان صورت گیرد. 

احمدپور عنوان کرد: چنانچه واحدهای تولیدی در حوزه صنعت و تولیدات کشاورزی و دامی بخواهند از تسهیلات اعلام شده در استان استفاده کنند؛ هیچ گونه محدودیتی برای آنها وجود ندارد و در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند از تسهیلات سیستم بهین یاب و فراگیر و کارا در حوزه تولیدات خود بهره‌مند شوند. 

وی تصریح کرد: در حوزه آبیاری تحت فشار چندین پروژه بزرگ همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید؛ همچنین افتتاح لوله‌کشی گاز در دو روستای این شهرستان، کارهای زیرساختی همچون آسفالت و جدول گذاری توسط بنیاد مسکن در نزدیک به 20 روستا از دیگر اقدامات انجام شده است. 

فرماندار شهرستان آبیک در پایان گفت: امیدواریم تعدادی از پروژه‌های دیگر در حوزه زیرساختی، بهداشتی، هلال احمر و پروژه‌های شهرداری برای ایام دهه فجر آماده بهره‌برداری شوند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه