اخبار داغ

اتمام حجت با سرمایه‎گذاران فاقد صلاحیت در اردبیل

اتمام حجت با سرمایه‎گذاران فاقد صلاحیت در اردبیل
استاندار اردبیل در بیست و یکمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال این استان گفت: سرمایه‌گذارانی که در طول مسیر ارائه طرح نتوانند تضمین‌های لازم و قانونی را ارائه دهند از چرخه تسهیلات خارج و به جای آنها از افراد دارای صلاحیت دعوت به سرمایه‌گذاری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، اکبر بهنام‌جو در بیست و یکمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل با سرمایه گذاران اتمام حجت کرد و گفت: سرمایه‌گذارانی که در طول مسیر ارائه طرح نتوانند تضمین‌های لازم و قانونی را ارائه دهند از چرخه تسهیلات خارج و به جای آنها از افراد دارای صلاحیت دعوت به سرمایه‌گذاری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی تاکید کرد: ما به دنبال سرمایه‌گذاران دارای صلاحیت و اهلیت مالی و کاری هستیم.

,

استاندار اردبیل تصریح کرد: حل مشکلات بیکاری استان را در گرو همراهی همه مردم، مسئولان و سرمایه‌گذاران است، لذا  با تلاش‌های شبانه روزی که در استان در حال انجام است می توانیم به بسیاری از مشکلات استان در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری پایان بخشیم.

,

وی با اشاره به تعیین تکلیف طرح‌های ارائه شده در خصوص اشتغال پایدار و روستایی اظهارکرد: در صورت ارائه اقدامات موثر در این خصوص اعتبارات دیگری نیز به استان اردبیل ابلاغ خواهد شد.

,

بهنام جو در این جلسه از عملکرد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک‌های عامل و مدیران اجرایی و دستگاه‌های اجرایی استان در پیگیری طرح‌های اشتغال پایدار روستایی قدردانی کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه