اخبار داغ

فرماندار خلخال:

سرعت‌گیرها حذف می‌شود

سرعت‌گیرها حذف می‌شود
فرماندار خلخال نصب هرگونه سرعت گیر و یا سرعت کاه در راه های ارتباطی این شهرستان را منوط به داشتن منشاء قانونی دانست و گفت: اگر غیر از این باشد، سرعت گیرها جمع آوری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، فریدون بابایی امروز در جلسه شورای ترافیک خلخال اظهارداشت: انجام اقدامات غیر کارشناسی و ایجاد سرعت کاه در مسیر عبور خودروها موجب افزایش احتمال تصادف رانندگی در مواقع بارندگی برف در راه های ارتباطی این شهرستان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی تاکید کرد: نصب هرگونه سرعت گیر و یا سرعت کاه در راه های ارتباطی این شهرستان باید منشاء قانونی داشته باشد، در غیر این صورت این سرعت گیرها جمع آوری می شوند.

,

فرماندار خلخال گفت: نصب و ایجاد سرعت گیر در جاده ها مستلزم طرح موضوع در شورای ترافیک و اخذ مجوز قانونی از کمیسیون ایمنی راه های استان اردبیل است.
وی اضافه کرد: در صورت ضرورت نصب سرعت گیر ، رعایت موارد ایمنی مربوط به این کار از جمله نصب تابلوهای هشدار دهنده در محل برای پیشگیری از حوادث برخورد خودروها با یکدیگر ناشی از ترمزهای ناگهانی ضرورت دارد.

,
,

بابایی با اشاره به نصب چند سرعت گیر در ابتدای مسیر جاده فیروزآباد به خلخال از سوی پلیس راه اردبیل ، سرچم گفت: در صورت تایید این کار از سوی کمیسیون ایمنی راه های استان ، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال باید نسبت به نصب تابلوهای هشدار دهنده در این محل اقدام کند.

,

شاپور ندایی ، فرمانده پلیس راه مسیر اردبیل - سرچم نیز در این جلسه گفت: هدف از نصب سرعت گیر در هشت کیلومتری جاده اصلی فیروز آباد - خلخال ارتقای ایمنی جاده است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه