اخبار داغ

امام جمعه اصفهان:

قتل خبرنگار عربستانی نمونه ترور دولتی و آبروریزی بزرگ برای آل سعود است

قتل خبرنگار عربستانی نمونه ترور دولتی و آبروریزی بزرگ برای آل سعود است
امام جمعه اصفهان با اشاره به مرگ مشکوک خبرنگار عربستانی گفت: اینکه گفته می شود این خبرنگار را تکه تکه کرده و قتل رسانده اند، واقعاً از این پلیدتر نمی شود و این اقدام سعودی ها، یک نوع ترور دولتی است و مایه آبروریزی در سطح جهانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به اظاهارات رئیس جمهور آمریکا، اظهار کرد: ترامپ، انسانی نادان و بی ادب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ترامپ هم به عربستان سعودی جنس می فروشد و هم به آن ها توهین می کند، تصریح کرد: در این نیز، شاه ایران نفت کشور را رایگان به اسرائیل می داد و تابع آمریکا بود اما رئیس جمهور وقت آمریکا این را اعلان نمی کرد.

,

وی با اشاره به مرگ مشکوک خبرنگار عربستانی گفت: اینکه گفته می شود این خبرنگار را تکه تکه کرده و قتل رسانده اند، واقعاً از این پلیدتر نمی شود و این اقدام سعودی ها، یک نوع ترور دولتی است و مایه آبروریزی در سطح جهانی شده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه در قرآن کریم می فرماید خدا و رسول خدا و مؤمنان عزت دارند، عنوان کرد: عزت برای کسی که اطاعت خدا را انجام دهد و ذلت برای کسی است که خدا را معصیت کند.

,

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه اگر دولت بخواهد، کارها به صورت کامل انجام شود، باید درصدی از سود ناشی از خدمات را به کارکنان پرتلاش اختصاص دهد، عنوان کرد: باید از کارکنان و کارمندان خواست تا کارها را به خوبی و با کیفیت بالا انجام دهند، همچنین موضوع تکریم ارباب رجوع را مد نظر داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه