اخبار داغ

یک فعال اقتصادی:

بنگاه های اقتصادی زودبازده در صورت حمایت مسئولان اشتغال زا خواهند بود/ شرق اصفهان ظرفیت های اشتغال بسیاری دارد

بنگاه های اقتصادی زودبازده در صورت حمایت مسئولان اشتغال زا خواهند بود/ شرق اصفهان ظرفیت های اشتغال بسیاری دارد
یک فعال اقتصادی در مورد بنگاه های زودبازده در شرق اصفهان گفت: تمام بنگاه های زودبازده به شرط حمایت مسئولان و مدیریت صحیح منجر به اشتغال خواهد شد و عدم وجود مدیریت صحیح، ظرفیت بالقوه و نیروهای جوان، فعال و کارامد این بخش اقتصادی را به رکود کشانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی حیدری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهار کرد: امروز ظرفیت نیروی جوان در منطقه شرق اصفهان منتظر حمایت مسئولان هستند و اگر محصولات تولید شده از حمایت بخش دولتی در خرید تضمینی برخوردار شود به تولید و اشتغال تبدیل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارآفرین برتر منطقه شرق اصفهان افزود: نهاد های دولتی مانند جهاد کشاورزی که در بخش اشتغال زایی فعالیت می کنند باید به سمت آموزش نیروی جوان در بنگاه های زودبازده حرکت نمایند و از تولیدات به صورت خرید تضمینی حمایت کنند تا تولید کننده با رغبت در این بخش فعالیت کند.

,

وی خاطر نشان کرد: زمانی که یک محصول تولید شده در رقابت با جنس مشابه خارجی، با کم بودن قیمت کالای مواجه می شود، راهکار کاهش قیمت محصول تولید شده است که قطعا در این بین یکی از موارد نیروی انسانی است که باید مدیریت شود.

,

حیدری افزود: در شرق اصفهان نیروی فعال، جوان و کارامدی وجود دارد که حتی حاضر است این بخش از تولید را در منازل و در کارگاههای کوچک محلی انجام دهند تا در کاهش هزینه تولید کننده تاثیرگذار باشد و این مستلزم حمایت مسئولان و بخش دولتی و خصوصی است که با مدیرت صحیح در این بخش این ظرفیت را بکارگیری نمایند.

,

این فعال اقتصادی گفت: با وجود کم آبی، خشک و کویری بودن بخشی از منطقه شرق اصفهان، شغل هایی وجود دارد که در صورت حمایت و نظارت مسئولان می تواند با ظرفیت نیروی جوان در منازل به صورت بنگاه های زود بازده فعال شود و باعث اشتغال و وارد چرخه اقتصادی شوند.

,

محمد مهدی حیدری در پایان خاطرنشان کرد: تولید، حمایت مسئولان را می طلبد و در صورت عدم حمایت دولت و مسئولان افزایش بیکاری و ایجاد شغل های کاذب و واسطه گری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه