اخبار داغ

نماینده مردم ایلام در مجلس:

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ضامن منافع ملت ایران است

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ضامن منافع ملت ایران است
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: فراخوان رهبری درباره اصلاح الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت متضمن منافع ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "سلام امینی"، نماینده حوزه انتخابیه مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار درخصوص فراخوان رهبر معظم انقلاب برای بررسی و اصلاح سند اولیه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت :طبیعتا هر کشور به فراخور تجربیات به دنبال ترسیم اهداف بلند مدت برای توسعه و ترقی ملت و مردم خود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار کرد: در همین راستا و در نظام جمهوری اسلامی نیز برنامه هایی این چنینی با هماهنگی دولت، مجلس و قوه قضاییه و با محوریت معظم له در دسترو کار قرار گرفت که از جمله انها می توان به سند چشم انداز 20 ساله اشاره کرد.

,

امینی افزود: حتی برنامه های کوته مدت دیگری تحت عنوان برنامه های پنج ساله نیز در دستور کار قرار گرفت که هدف نهایی این چشم اندازها افق دید توسعه در حوزه های گوناگون است.

,

نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: آنچه که مسلم است اینکه اگر هر کشوری بخواهد در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد و عرض اندام کند بایستی اهداف بلندی را نیز ترسیم کند که این فراخوان رهبری از جمله این اهداف است.

,

وی بیان کرد: بحمدالله رهبر معظم انقلاب اشراف اطلاعاتی ویژه ای به شرایط کلی کشور دارند و این فراخوان می تواند بعنوان عالی ترین ایده برای آینده نظام در حوزه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تبدیل شود.

,

امینی اضافه کرد: بدون شک مجلس، دولت، مجمع تشخیص مصلحت نظام، حوزه های علمیه، دانشگاه ها و صدا و سیما با همراهی یکدیگر در راستای هر چه بهتر اجرایی شدن این فراخوان اهتمام ویژه را خواهند داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه