اخبار داغ

توسط تک‌تیراندازان انصارالله:

۲۶۹ نظامی سعودی و شورشی وابسته به آن‌ها در دو هفته گذشته به هلاکت رسیدند

۲۶۹ نظامی سعودی و شورشی وابسته به آن‌ها در دو هفته گذشته به هلاکت رسیدند
تک‌تیراندازان انصارالله در دو هفته گذشته موفق شدند ۲۶۹ نظامی رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها را به هلاکت برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با پیشروی رزمندگان یمنی در جبهه‌های داخلی و خارجی، چند گروه از تک‌تیراندازان انصارالله به‌منظور توقف پیشروی و فلج کردن تحرکات نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها، وارد مناطق درگیری شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

به گفته منابع میدانی، تک‌تیراندازان انصارالله در جبهه‌های جنوبی استان‌های «عسیر، نجران و جیزان» عربستان و استان‌های «الحدیده، الجوف، تعز، البیضاء و …» مستقرشده‌اند و مناطق را برای رژیم سعودی و شورشیان به گورستان تبدیل کرده‌اند.

,

شبکه خبری «المسیره نت» یمن در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد: تک‌تیراندازان انصارالله در دو هفته گذشته موفق شده‌اند 269 تن از نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها را به هلاکت برسانند و ده‌ها تن دیگر را زخمی کنند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، 25 تن از نظامیان رژیم سعودی در دو هفته گذشته توسط تک‌تیراندازان انصارالله در جبهه‌های داخلی و خارجی شکار شده‌اند.

,

بر اساس اعلام رسانه‌های یمنی، آمار تلفات نظامیان ائتلاف و شورشیان وابسته به آن‌ها در یک ماه گذشته افزایش پیداکرده است و بیشترین تلفات آن‌ها در جبهه استان الحدیده و استان‌های جنوبی عربستان بوده است.

,

ده‌ها کشور به رهبری رژیم سعودی بیش از چهار سال و نیم است به بهانه بازگرداندن «منصور هادی»، رئیس‌جمهوری مستعفی یمن، حمله گسترده‌ای را از زمین، دریا و هوا علیه مردم مظلوم یمن آغاز کرده‌اند که تاکنون با دادن تلفات ده‌ها هزارنفری، به اهداف خود نرسیده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه