اخبار داغ

وکیلی که پرونده های تروریزم اسلامی را برائت می داد!

وکیلی که پرونده های تروریزم اسلامی را برائت می داد!
مستند «آقای وکیل» که در مورد یک وکیل متخصص در حوزه تروریزم اسلامی است در خانه مستند انقلاب اسلامی در حال نهایی شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی «خانه مستند»، مستند «آقای وکیل» که در مورد یک وکیل متخصص در حوزه تروریزم اسلامی است در خانه مستند انقلاب اسلامی در حال نهایی شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

این مستند ماجرای اقدامات کارلو کوروچی را روایت می کند که با تمرکز بر پرونده هایی با عنوان تروریزم اسلامی در اروپا، توانسته است برای تمامی متهمان این پرونده ها حکم برائت بگیرد.

,

کوربوچی که خود نیز یک مسلمان است، بعد از ماجرای یازده سپتامبر و مشکلات پیش آمده برای مسلمانان تلاش داشته است تا با قبول وکالت متهمین این پرونده ها مشکلات بوجود آمده را رفع کند.

,

در یکی از پرونده ها سه ماهیگیر مصری ساکن ایتالیا، با پرونده سازی پلیس این کشور به اتهام اقدام به انفجار در مسیر بازدید رئیس جمهوری آمریکا از ایتالیا بازداشت می شوند ولی با پیگیری آقای کوربوچی، متهمین از این پرونده برائت پیدا می کنند و پلیس مجبور به عذرخواهی و پرداخت غرامت می شود و افسران دخیل در پرونده نیز از کار منفصل می شوند.

,

مجید عزیزی کارگردان مستند مسابقه ضد گلوله، در این اثر نقش تهیه کننده را دارد و کارگردانی مستند «آقای وکیل» را طه فروتن بر عهده دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه