اخبار داغ

در گفتگو با مدیرکل سازمان حج و زیارت استان مطرح شد؛

سودجویان و ویزای جعلی در کمین زائرین اربعین/متقاضیان فقط از طریق سامانه "سما" اقدام کنند

سودجویان و ویزای جعلی در کمین زائرین اربعین/متقاضیان فقط از طریق سامانه "سما" اقدام کنند
مدیرکل سازمان حج و زیارت استان با اشاره به ثبت نام 6806 نفر از هم استانی ها در سامانه سما افزود: تعداد 2هزار ویزا تا ظهر امروز صادر شده است و مابقی طی هماهنگی که با کنسولی شیراز، بوشهر و ایلام صورت گرفته است، در اسرع وقت آماده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مدیرکل سازمان حج و زیارت استان در گفتگو با سفیردنا؛ گفت: در کل کشور تا این لحظه 735هزار نفر در سامانه سما ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

 

,

حسین نیک روش افزود: در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز تعداد 6806 نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

,

 

,

 

,

وی با بیان استقبال خوب مردم استان در این خصوص گفت: در سطح استان هشت دفتر ثابت و رسمی زیارتی وجو دارد و مشغول فعالیت وخدمت رسانی هستند، همچنین تعداد9 دفتر موقت نیز در شهرستان های راه اندازی کردیم که شهروندان می توانند با مراجعه به این دفاتر و ثبت نام در سامانه سما نسبت به اخذ ویزا و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین اقدام کنند.

,

 

,

 

,

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان با اشاره  به ثبت نام 6806 نفر از هم استانی ها در سامانه سما افزود: تعداد 2هزار ویزا تا ظهر امروز صادر شده است و مابقی ویزا ها با توجه به استقبال شهروندان طی هماهنگی که با کنسولی شیراز، بوشهر و ایلام صورت گرفته است، در اسرع وقت این ویزا ها آماده می شود.

,

 

,

 

,

نیک روش با بیان اینکه مبلغ ویزا با در نظر گرفتن همه هزیبنه ها 234 هزار و 875 تومان است عنوان کرد: هیچ کدام از دفاتر موقت و یا اصلی موجود در استان مجوز ندارند حتی یک ریال به صروت نقدی و یا اضافه بر آنچه مشخص شده است دریافت کنند.

,

 

,

 

,

وی افزود: اگر موری مشاهده شود که دفاتر اصلی یا موقت در استان مرتکب خلاف شوند با آنها برخورد لازم صورت می گیرد ولی متاسفاه افرادی سودجو هستند که بصورت آزا اقدام به ثبت نام شهروندان می کنند و هزینه های گزافی از آنها وصول می کنند که موجب نارضایتی هایی شده است.

,

 

,

 

,

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان با تاکید بر ثبت نام شهروان در طریق سامانه سما گفت: این روزها موضوع ویزاهای جعلی به شدت رواج پیدا کرده است و در مرز مهران و شلمه و چزابه تعدادی از هموطنان به دلیل ذاشتن ویزای جعلی از سفر بازمانده اند، از این رو مطمئن ترین راه جهت شرکت در این راهپیمایی، ثبت نام در سامانه سما است که همان لحظه به صورت آنلاین هزینه آن را می توانند پرداخت کنند و به هیج وجه به صورت نقدی هزینه را پرداخت نکنند.

,

 

,

نیک روش در پایان با اعلام خبر خوش برای آنهایی که با هزینه ای بیش از نچه اعلام شده ویزا دریافت کرده اند گفت: آن دسته ازعزیزانی که هزینه بیشتری برای اخذ ویزا پرداخت کرده اند، مابه تفاوت آن پس از اربعین به آنها عودت داده خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه