اخبار داغ

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان:

هیئت نابینایان اصفهان در امتیاز و کسب مقام، رتبه اول کشور را کسب کرد/ اعزام ۱۳ ورزشکار و مربی هیئت به مسابقات پاراآسیایی

هیئت نابینایان اصفهان در امتیاز و کسب مقام، رتبه اول کشور را کسب کرد/ اعزام ۱۳ ورزشکار و مربی هیئت به مسابقات پاراآسیایی
رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان با اشاره به اعزام ۱۳ ورزشکار و مربی هیئت نابینایان اصفهان به مسابقات پاراآسیایی، گفت: هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان در امتیاز و کسب مقام، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید اصغر فیاض در حاشیه مراسم استقبال از مدال آوران مسابقات آسیایی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به اینکه در این مسابقات ۹ ورزشکار کم‌بینا و نابینا، در رشته‌های دومیدانی، شطرنج و گلبال داشتیم، گفت: چهار مربی و سرمربی تیم ملی که همراه بچه ها در این مسابقات بودند که مجموعا ۱۳ نفر از هیات استان اعزام به این مسابقات اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان بابیان اینکه از مجموع ۱۳۵ مدال کسب شده در این مسابقات، حاصل تلاش های تیم فدراسیون نابینایا ۴۸ مدال رنگارنگ بود، افزود: ۱۵ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۱۹ مدال برنز حاصل تلاش های ورزشکاران کم‌بینا و نابینا در مسابقات پارآسیایی جاکارتا بود که از این تعداد ۹ مدال حاصل دست آوردهای بچه‌های اصفهان بود.

,

وی ادامه داد: هفت شهرستان فعال در هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان داریم که ۴۵۰ ورزشکار کم‌بینا و نابینا مشغول ورزش هستند و حدود نصف این افراد به صورت حرفه ای و نصف دیگر به صورت نیمه حرفه ای فعالیت می‌کنند.

,

فیاض بابیان اینکه حدود ۱۰۰ نفر هر سال در مسابقات کشوری و برون مرزی شرکت می‌کنند حائز مقام‌های اول، دوم و سوم می شوند، خاطرنشان کرد: استان اصفهان در دو سال پیاپی مقام دوم کشوری را در سطح فدراسیون می آورد اما به دلیل کم کرفتن، نتوانستیم مقام اول را کسب کنیم.

,

وی تأکید کرد: هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان در امتیاز و کسب مقام، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

,

به گزارش صاحب نیوز، در بر بخش انفرادی، علیرضا مختاری (دوومیدانی- پرتاب وزنه)، امید کریمی (شطرنج نابینایان و کم‌بینایان)، مهدی علیزاده (دوومیدانی- پرتاب نیزه) و در بخش تیمی، محمدرضا سبحانی‌نیا (والیبال نشسته)، محمد سرنجی (گلبال) مدال طلا را کسب کرده اند.

,

در بخش انفرادی، هاجر صفرزاده (دو ۲۰۰ متر)، داوودعلی قاسمی (دو ۱۰۰ متر)، هاجر صفرزاده (دو ۴۰۰ متر)، فائزه کرمانی (پرتاب نیزه) و در بخش تیمی، امید کریمی (شطرنج نابینایان و کم‌بینایان)، هادی نوری (تیراندازی میکس کامپوند)، زینب ملکی و معصومه شجراتی (والیبال نشسته) مدال نقره را کسب کردند.

,

در بخش انفرادی، داوودعلی قاسمی (دو ۲۰۰ متر)، مهدی علیزاده (پرتاب وزنه)، علیرضا مختاری (پرتاب دیسک)، آرین لطفی (پرتاب دیسک)، داوودعلی قاسمی (دو ۴۰۰ متر)، هاجر صفرزاده (دو ۱۰۰ متر) و در بخش تیمی مهدی رومی‌فرد (شطرنج) و طیبه استکی (گلبال) مدال برنز را کسب کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه