اخبار داغ

کتاب مرجع رشته پزشکی هسته ای به نام جوان بوشهری به چاپ رسید

کتاب مرجع رشته پزشکی هسته ای به نام جوان بوشهری به چاپ رسید
کتاب‌ بین المللی مرجع رشته پزشکی هسته ‌ای به قلم پرفسور مجید اسدی دانشمند جوان بوشهری تالیف و به زیور چاپ آراسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت:در راستای تکمیل کتاب ‌بین ‌المللی مرجع پزشکی هسته‌ای با عنوان (Clinical Nuclear Medicine) کتاب مبانی پزشکی هسته‌ای توسط اینجانب تالیف و به چاپ رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

پروفسور مجید اسدی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: نگارش کتاب مرجع پزشکی هسته ای هفت سال به طول انجامید و چاپ این کتاب از سوی انتشارات معتبر Springer انجام و در سطح بین الملل در دسترس متقاضیان قرار دارد.

,

وی یادآورشد: این کتاب به ‌صورت Board Review تالیف شده است و بر اساس تفاهم‌ نامه مشترک با نشریه بین‌المللی Springer که سال گذشته در کشور اتریش منعقد شد چاپ و منتشر می‌شود.

,

عضو شورای عالی انجمن قلب و عروق هسته‌ای آمریکا افزود: از این کتاب به‌عنوان جامع‌ترین کتاب آمادگی تخصصی طب هسته‌ای و رشته‌های مرتبط با آن یاد می ‌شود.

,

وی اظهارداشت: این کتاب دارای 9 فصل و 133 زیر فصل است که در 834 صفحه تدوین ‌شده است.

,

اسدی تصریح کرد: طراحی فصل‌های این کتاب به شکلی صورت گرفته است که خواننده با مطالعه هر زیر فصل بتواند مروری کلی از پزشکی هسته‌ای در اصول پایه، بالینی، داروسازی و فیزیک داشته باشد.

,

وی افزود: در نگارش این مجموعه دو استاد مطرح پزشکی هسته‌ای که سابقه نویسندگی چندین کتاب مرجع بین‌المللی دارند نیز مشارکت داشتند.

,

رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای استان بوشهر گفت: این کتاب در حال حاضر در سایت‌های Amazon و Springer در دسترس قرارگرفته که با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان مواجه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه