اخبار داغ

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه:

دشمنان با شانتاژهای خبری به دنبال تخریب آموزه‌های دینی و حسینی هستند

دشمنان با شانتاژهای خبری به دنبال تخریب آموزه‌های دینی و حسینی هستند
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه گفت: دشمنان با شانتاژهای خبری به دنبال تخریب آموزه‌های دینی و حسینی هستند از این رو همگان باید بصیر و آگاه باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبر نوروز نژاد عصر دیروز در همایش دختران حسینی که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم عده‌ای از افراد را به عنوان افراد حسنه به ما معرفی کرده که پیامبر اکرم (ص) در رأس این افراد قرار دارد که جز ایشان آسیه زن فرعون، حضرت مریم و فاطمه زهرا (س) نیز جزو این افراد هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: یک زن می‌تواند به گونه‌ای عمل کند که نه تنها برای بانوان بلکه برای آقایان و امام زمان (عج) الگو قرار گیرند و چنین موضوعی در جامعه اسلامی می‌تواند به خوبی میسر شود.

,

با بیان این که اگر نهضت امام حسین (ع) نبود نمی‌توانستیم به تقوای امروزی دست یابیم، تصریح کرد: اگر ائمه اهل بیت (ع) و خود ائمه نبودند این نهضت تاکنون زنده نمی‌ماند و روشنگری امروز را مدیون کربلا هستیم.

,

وی، ادامه داد: در کنار افراد رزمی و سربازان جنگ سخت عده‌ای به عنوان سرباز نرم بودند که اگر این افراد نبودند واقعه کربلا به کلی تحریف شده یا از بین می‌رفت چرا که دشمنان به دنبال سیاه نمایی و پوشاندن اقدامات ائمه اطهار بودند.

,

نوروزنژاد، بیان داشت: دشمنان در همه حال با سیاه نمایی و شانتاژهای خبری به دنبال از بین بردن واقعیت‌ها بوده و هستند.

,

وی، با بیان این که تک‌تک یاران امام حسین (ع) در کربلا تأثیر گذار بودند، تأکید کرد: اگر اهل بیت ائمه اطهار (ع) در آن زمان نبودند نهضت حسینی، دین اسلام و تشیع از بین می‌رفت و از قضا دشمنان به دنبال این موضوع بودند که خوشبختانه به نقشه‌های شوم خود نتوانستند دست یابند.

,

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه، یادآور شد: در هر زمان حسین و حسینیان وجود دارد همان‌گونه که یزید و یزیدیان در هر دوران کارشکنی می‌کنند از این رو بر همگان وظیفه است تا به پیرامون خود آگاه باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه