اخبار داغ

کار آفرین ریگانی مطرح کرد؛

تولید سرکه شغلی پر درآمد و کم هزینه/تنها راه نجات کشورحمایت از کارگاه های کوچک است

تولید سرکه شغلی پر درآمد و کم هزینه/تنها راه نجات کشورحمایت از کارگاه های کوچک است
کار آفرین ریگانی گفت:با کیفیت ترین سرکه را تولید و در حال حاضر ۱۰ هزار لیتر سرکه دو ساله به علت نبود بازار فروش در انبار ذخیره داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حسین پور کار آفرین ریگانی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان ؛اظهار داشت: تولید ۳۰ هزار لیتر سرکه در سال را با سرمایه و خرید تجهیزات به مبلغ تمام شده ۲۰ میلیون تومان آغاز کردم و با کیفیت ترین سرکه را تولید و در حال حاضر ۱۰ هزار لیتر سرکه دو ساله به علت نبود بازار فروش در انبار ذخیره داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود : بهترین حمایت دولت به جای دادن وام های کلان کمک به پیدا کردن بازار فروش از طریق تعاونی ها و نمایشگاه هاست متاسفانه عده ای به اسم کار آفرینی تنها به دنبال وام های کلان با بهره پایین هستند در صورتی که اگر از تولید کنندگان خرد و یا کارگاههای کوچک حمایت شود اشتغال بیشتری ایجاد می شود و از ریسک پایین تری هم برخوردار خواهد شد.

,

ایشان در ادامه بیان داشت: با توجه به افزایش قیمت‌ ها برای ایجاد کار گاه و کارخانه تولید سرکه به میزان ۱۲۰ هزار لیتر در سال با سود دهی ۴۰۰ میلیون تومان در سال تنها نیاز به خرید کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات و زیر بنای کمتر از ۳۰۰ متر لازم است که در همان سال اول دو برابر هزینه کرد درآمد دارد.

,

حسین پور تصریح داشت:اما با توجه به پایین بودن بازار فروش و این مشکلات پیشنهاد می گردد تولید کنندگان در مرحله اول کمتر از ۵۰ هزار لیتر تجهیزات تهیه کنند و در سال‌های آتی در صورت وجود بازار فروش تولید خود را افزایش دهند.

,

این کار آفرین ریگانی در پایان بزرگترین آسیب در زمینه اقتصاد مقاومتی را اختصاص وام های کلان با ریسک بالا و راندمان پایین دانست و گفت: تنها راه نجات کشور ایجاد و حمایت از کارگاه های خرد و کوچک می باشد و از مسئولین درخواست داریم نسبت به ایجاد بازار مصرف مناسب اقدام نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه