اخبار داغ

امام جمعه قم :

مسئولان زمینه حضور هر چه بیشتر مردم در پیاده روی اربعین را فراهم کنند

مسئولان زمینه حضور هر چه بیشتر مردم در پیاده روی اربعین را فراهم کنند
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی اربعین عامل وحدت و همدلی همه ادیان الهی است ، گفت: انتظاری که داریم این است مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند سال های گذشته، امسال هم این فرصت و شرایط را به گونه ای ایجاد کنند که مردم با آرامش بیشتری بتوانند به زیارت کربلا بروند و در مراسم اربعین شرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگارقم فردا  با اشاره به برکات پیاده روی اربعین ، اظهار داشت: هر ساله ، بخصوص در این سالهای اخیر که شرایط بهتر از گذشته شده و امکانات بیشتری فراهم شده است، مردم بخاطر عشق ، ارادت و دلدادگی بصورت پیاده روی راهی کربلا می شوند تا در مراسم روز اربعین سید و سالار شهیدان شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: حقیقت امر این است که وقتی انسان ثواب شرکت در زیارت امام حسین(ع) را از زبان معصومین(ع) می بیند غرق در شگفتی می شود که حسین ابن علی چه کرده که این همه خدای متعال برای زیارت مرقد او پاداش و ثواب قرار داده است .

,

امام جمعه قم به وظیفه مسئولین در قبال این پیاده روی اشاره کرد و گفت: مردم ما بخاطر همین عشق و ارادت روانه کربلا می شوند، انتظاری که داریم این است مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند سال های گذشته، امسال هم این فرصت و شرایط را به گونه ای ایجاد کنند که مردم با آرامش بیشتری بتوانند به زیارت کربلا بروند و در مراسم اربعین شرکت کنند.

,

وی خاطرنشان شد: در این چند سال گذشته علاوه بر شیعه و سنی ، جمعی از پیروان ادیان دیگر از جمله مسیحیت در مراسم اربعین حسینی شرکت می کنند.

,

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: امروز مراسم پیاده روی اربعین به یک مراسم وحدت و همدلی بین پیروان ادیان الهی تبدیل شده است لذا هر چه تلاش کنیم باشکوه تر برگزار شود تاثیر شگرفی در موفقیت و پیروزی امت اسلامی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه