اخبار داغ

رئیس عتبات عالیات استان زنجان:

همکاری بدون مزد کامیون داران زنجانی برای اربعین/ ۴۳ کامیون به مقصد عراق بارگیری شد

همکاری بدون مزد کامیون داران زنجانی برای اربعین/ ۴۳ کامیون به مقصد عراق بارگیری شد
رئیس عتبات عالیات استان زنجان گفت: کامیون داران زنجانی بدون دریافت کوچکترین وجهی کالاهای مورد نیاز در اربعین را به عراق می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ذبیح الله بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;، اظهار داشت: 43 دستگاه کامیون به مقصد کشور عراق از استان زنجان در چند روز گذشته بارگیری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه محموله های مورد نیاز موکب‌های اربعین حسینی از استان زنجان به کشور عراق بارگیری شده است،خاطرنشان کرد: نخستین محموله شامل اقلام اساسی موردنیاز خوراکی و غیرخوراکی بود که با 43 دستگاه خودرو سبک و سنگین  به کشور عراق حمل شد.

,

رئیس عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به حضور ۳۵۰ خادم آقا و خانم برای خدمت رسانی به زائرین در کشور عراق،بیان داشت: از 23 مهر خادمان به عراق اعزام شده اند.

,

بابایی از فعالیت نانوایی های سیار برای ارائه خدمات به زائرین در مسیر پیاده‌روی اربعین خبرداد و گفت:۱۸ موکب استان زنجان در پیاده‌روی اربعین از ۲۸ مهرماه تا ۱۰ آبان آماده خدمات‌ رسانی به زائرین هستند.

,

وی بیان داشت: ستاد اربعین مسئولیت سه کمیته تغذیه و پشتیبانی، اسکان و خدمات در کشور عراق را برعهده  دارد و خدمات لازم را به زائران ارائه می کند.

,

این مسئول با اشاره به خدمات رسانی موکب های زنجانی به 27 هزار نغر در هر وعده،بیان داشت:تأسیسات نانوایی، پتو و اقلام خوراکی و کالاهای اساسی نیز به عراق ارسال شده است.

,

وی با اشاره به جمع آوری کمک ‌های نقدی و غیر نقدی مردم به موکب ها، گفت:کمک های خوبی جمع آوری شده است.

,

این مسئول با اشاره به خدمات رسانی 14 موکب در سال گذشته، ادامه داد: امسال 18 موجب خدمات رسانی می کنند.

,

وی با بیان اینکه امسال برنامه‎ ریزی خوبی برای استقرار موکب های زنجان انجام شده است، اظهار کرد: بر اساس برنامه ‌ریزی‌ ها کاروان ‌های خدماتی از زنجان اعزام شده ‌اند.

,

رئیس عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به اینکه ریالی از اعتبارات دولتی برای اربعین استفاده نشده است،افزود: مردم با حضور در صحنه این بار هم برای اربعین سنگ تمام گذاشته اند.

,

بابایی با اشاره به استقرار بیشتر موکب ها در نجف،بیان داشت: این تقسیم بندی از سوی کشور عراق انجام شده است و قرار است یک موکب در نزیدکی کوفه از سوی شهرستان خدابنده راه اندازی شود.

,

وی گفت: چند موکب در داخل شهر نجف به صورت پراکنده خدمات رسانی می کنند و یک موکب نیز در عمود یک در خدمت زائران خواهد بود.

,

این مسئول با اشاره به فعالیت موکب شهرستان ابهر در عمود 668 در حدود 45 کیلومتری نجف در منطقه حیدریه در مسیر امام علی (ع)،گفت: موکب شهرستان خرم دره نیز در جاده امام حسین (ع) در عمود 668 خدمات رسانی می کند.

,

رئیس عتبات عالیات استان زنجان از فعالیت موکب قتیل العبرات در کربلا خبرداد و گفت: موکب سازمان اوقاف و امور خیریه استان نیز در سامرا خدمات رسانی می کند.

,

بابایی با اشاره به همکاری کامیون داران با ستاد عتبات عالیات استان، گفت: کامیونداران زنجانی ریالی بابت خدمات رسانی دریافت نمی کنند و در طی 20 روز این سفر نیز خادمی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه