اخبار داغ

هزینه همایش دوچرخه سواری در میاندوآب؛ ۲۰۰ میلیون تومان ناقابل!

هزینه همایش دوچرخه سواری در میاندوآب؛ ۲۰۰ میلیون تومان ناقابل!
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در جلسه این هفته شورای شهر میاندوآب گفت: برای برگزاری همایش دوچرخه سواری در میاندوآب، ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برآورد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  عشق و علاقه مردم میاندوآب به دوچرخه انکار ناپذیر است و اگر آماری از تعداد دوچرخه ها در این شهر جمع آوری کنید در هر خانه ای حتما حداقل یک یا دو دستگاه دوچرخه مشاهده می کنید که اثبات گر این موضوع و نشان دهنده اهمیت این وسیله نقلیه در بین مردم این شهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

همین عشق و علاقه مردم میاندوآب به دوچرخه سبب شده تا از این شهر به عنوان  “شهر دوچرخه ایران” یاد شود و در سال های گذشته نیز کمپین “ثبت میاندوآب به عنوان شهر دوچرخه” در شبکه های اجتماعی تشکیل شد و عده ای از افراد نیز اسنادی را برای ارائه به مسئولان در این راستا جمع آوری کرده و در قالب کتابی برای ثبت این عنوان برای میاندوآب ارائه  دادند که در حال طی روند اداری هست.

,

در این راستا نیز سال گذشته در روز جمعه ۲۸ مهر ماه همایش بزرگ “میاندوآب، شهر دوچرخه ایران” برگزار و این همایش به صورت زنده و مستقیم از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران و برنامه”صبح و نشاط” به روی آنتن رفت و همه دنیا دید و شنید که “میاندوآب، شهر دوچرخه ایران” است؛ اما شاید کسی از میزان هزینه برگزاری این همایش خبری نگرفت تا اینکه امیر رضاپور رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در جلسه این هفته شورای شهر میاندوآب هزینه برگزاری آن را اعلام کرد.

,

به گفته امیر رضاپور رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در جلسه این هفته شورای شهر میاندوآب، برای این همایش که نخستین بار از شهر میاندوآب به روی آنتن رفت، ۱۲۰ میلیون تومان هزینه صرف شد.

,

در این همایش حدود ۱۲۰ هزار نفری، یک دستگاه پراید و چند دستگاه دوچرخه و کارت هدیه با مبالغ متفاوت، لباس ورزشی و لوازم خانگی و سایر جوایز اهدا شد که امیر رضاپور از هزینه برگزاری آن رونمایی کرده و آن را ۱۲۰ میلیون تومان عنوان کرد.

,

امسال نیز این همایش قرار است روز جمعه ۱۱ آبان ماه در میاندوآب برگزار شود و این بار نیز از شبکه سوم سیما پخش شود که به گفته امیر رضاپور رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در جلسه این هفته شورای شهر میاندوآب برای برگزاری دوباره این مراسم در میاندوآب همراه با پخش زنده از شبکه سه سیما، ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برآورد شده است.

,

وی حتی در این جلسه پیشنهاد برگزاری مشارکتی این همایش به همراه شورای شهر و شهرداری را نیز داد و گفت: ما سال گذشته این همایش را آسیب شناسی کرده ایم و امسال در مسیر دیگری برگزار می شود و در برگزاری آن به هم فکری همه نیاز داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه