اخبار داغ

فرمانده سپاه نهاوند خبر داد؛

اعزام ۱۳۵ دانش‌آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور/اعزام بیش از ۲۲۰۰ دانش‌آموز نهاوندی به مناطق عملیاتی تا پایان سال

اعزام ۱۳۵ دانش‌آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور/اعزام بیش از ۲۲۰۰ دانش‌آموز نهاوندی به مناطق عملیاتی تا پایان سال
فرمانده سپاه نهاوند از اعزام ۱۳۵ دانش‌آموز دختر دبیرستان‌های نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، اظهار کرد: باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان غیور ایران اسلامی اردوهای راهیان نور در شهرستان نهاوند آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی در ادامه گفت: هم‌زمان با اولین ماه از شروع سال تحصیلی جدید اولین گروه از دختران دبیرستان‌های شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

,

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور تأثیر بسیار خوبی در نسل جوان دارد، نسل جوان امروز دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و بازدید از این مناطق و دیدن مکان‌هایی که رزمندگان در این مناطق از انقلاب اسلامی دفاع کردند بسیار مفید و اثرگذار است.

,

وی افزود: به دنبال هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند امروز تعداد 135 دانش‌آموز دختر دبیرستان‌های نهاوند به‌عنوان اولین کاروان شهرستان نهاوند در سال تحصیلی جدید به مناطق جنگی غرب کشور اعزام شدند.

,

کریمی تصریح کرد: تا پایان سال نیز همچنان اعزام دانش‌آموزان پسر و دختر شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود بیش از 2 هزار و 200 دانش‌آموز از سرزمین‌های عشق و حماسه بازدید کنند.

,

وی ادامه داد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن برای منحرف کردن نسل جوان و دور کردن آنها از فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری اردوهای راهیان نور بسیار مفید خواهد بود.

,

فرمانده سپاه نهاوند خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در این اردوی دو روزه از مناطق عملیاتی بازی دراز، پادگان ابوذر، تنگه مرصاد و سایر مناطق بازدید خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه