اخبار داغ

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس:

سازمان بازرسی کشور در استخدام‌های اخیر استانداری اصفهان ورود کند/ افرادی که استخدام شده‌اند، تاکنون یک روز کار اداری نکرده‌اند

سازمان بازرسی کشور در استخدام‌های اخیر استانداری اصفهان ورود کند/ افرادی که استخدام شده‌اند، تاکنون یک روز کار اداری نکرده‌اند
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه قوانین و مقررات در استخدام‌های اخیر استانداری اصفهان رعایت نشده است، گفت: انتظار داریم سازمان بازرسی کل کشور در استخدام‌های اخیر استانداری اصفهان ورود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه شاهد یک سری استخدام‌هایی در استانداری استان اصفهان هستیم که در آن قوانین رعایت نشده است، اظهار کرد: استعلاماتی باید از نهادهای امنیتی مانند وزارت اطلاعت برای اینگونه استخدام‌ها و مشاغل حساس انجام شود که در این مورد انجام‌نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون افراد برای استخدام باید از طریق آزمون سراسری انتخاب و استخدام شوند که این موضوع هم در این کار رعایت نشده است و بدون استخدام افرادی در پست‌های مهمی چون فرماندار و بخشدار استخدام و مشغول کارشده‌اند.

,

وی با اشاره به اینکه این سمت‌ها و پست‌ها به‌گونه‌ای است که باید یک فرد با خصوصیت خاص حرفه‌ای و کارکرده باشد، افزود: ما با جوان‌گرایی مخالف نیستیم اما در بین کارکنان وزارت کشور جوانانی هستند که دوره‌هایی را گذرانده‌اند، کارکردند و تجاربی کسب کرده‌اند که باید از این افراد استفاده کنیم.

,

نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس با تأکید بر اینکه این افرادی که استخدام شده‌اند، تاکنون یک روز کار اداری نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: فردی که سیستم اداری را نمی‌دانند و با آن َآشنا نیست چگونه برای این سمت‌های حساس انتخاب می‌شود.

,

ابوترابی ادامه داد: ما آن‌قدر جوان در تمام سلیقه‌های سیاسی و غیرسیاسی داریم که در بدنه وزارت کشور یا در بخش‌های دیگر دولتی موفق بودند، باید از آن‌ها در این پست‌های حساس استفاده کنیم نه اینکه فردی که تاکنون کار اداری انجام نداده است.

,

وی بابیان اینکه در این کار قوانین رعایت نشده و انتخاب این افراد بر اساس عقل نیست، گفت: حتماً در آینده استان دچار مشکل می‌شود و عمده این افراد از طیف خاص سیاسی هستند.

,

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس با تأکید بر اینکه حتی برخی از این افراد انتخاب‌شده‌اند در انتخابات شورای شهر رد صلاحیت شده‌اند، خاطرنشان کرد: خدمت شخص آقای استاندار گفتم با توجه وجه خوبی که در اصفهان دارید، در دقیقه ۹۰ و قبل از رفتنتان از اصفهان، این کار ناقص را تمام کنید.

,

وی اضافه کرد: ایشان چهره ماندگاری در اصفهان دارند که توقع داریم با این اشتباه باعث مخدوش شدن اعتبار خود نشوند.

,

ابوترابی تأکید کرد: انتظار داریم سازمان بازرسی کل کشور، در استخدام‌های اخیر استانداری استان اصفهان ورود پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه