اخبار داغ

تحولات میدانی جنوب سوریه؛

صدها تروریست داعش در درگیری با رزمندگان سوری به هلاکت رسیدند+ تصاویر

صدها تروریست داعش در درگیری با رزمندگان سوری به هلاکت رسیدند+ تصاویر
صدها تن از عناصر گروه تروریستی داعش در درگیری با رزمندگان سوری در محور منطقه «تلول الصفا» به هلاکت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صاحب نیوز؛ نیروهای مردمی و ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در محور غربی استان دمشق و هم‌مرز با استان السویداء، عملیات گسترده و وسیعی را در محورهای غربی، شمال غربی و جنوب غربی منطقه «تلول الصفا» علیه عناصر مخفی داعش آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رزمندگان سوری با پشتیبانی جنگنده‌ها و یگان موشکی ارتش موفق شدند بخش وسیعی از منطقه کوهستانی «جروف الصخریه» در تلول الصفا را تحت کنترل خود دربیاوردند.

,

رزمندگان در این عملیات گسترده توانستند، ده‌ها دره، غار، تونل‌های حفرشده را تحت کنترل خود دربیاوردند و شمار زیادی از تروریست‌های داعش را کشته و زخمی کنند.

,

رزمندگان سوری همچنین موفق شدند تعداد زیادی از تک‌تیراندازان داعش در منطقه را به هلاکت رسانده و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی را به غنیمت گیرند.

,

هم‌زمان جنگنده‌ها و یگان موشکی ارتش، به‌صورت مستمر در حال شناسایی مقرهای داعش هستند و آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهند تا پاک‌سازی مناطق را برای رزمندگان آسان‌تر کنند.

,

از سوی دیگر یگان متخصص سوری بعد از آزادسازی وارد مناطق شده‌اند و در حال امن سازی مناطق از تله‌های انفجاری هستند.

,

منابع میدانی اعلام کردند: تروریست‌های داعش موجود در منطقه در دو ماه گذشته، حدود 260 تن از عناصر خود را در درگیری با رزمندگان سوری ازدست‌داده‌اند و ده‌ها تن دیگر زخمی شده‌اند.

,

تروریست‌های داعش در چند روز گذشته بارها حمله‌ای را علیه ایستگاه‌های نیروهای سوری در مناطق تازه آزادشده انجام داده‌اند که در تمام این حمله‌ها با شکست روبرو شده‌اند و شمار زیادی از عناصر خود را ازدست‌داده‌اند.

,

بر اساس اعلام رسانه‌های سوری، تروریست‌های داعش در حال حاضر حدود 290 کیلومترمربع از منطقه تلول الصفا را تحت اشغال خوددارند.

,

عملیات رزمندگان سوری در این منطقه کوهستانی به دلیل وجود ده‌ها کوه، دره، غار، تونل، تله‌های انفجاری، وجود تک‌تیراندازان داعش و … با کندی انجام می‌شود.

,

منطقه تلول الصفا در غرب استان دمشق واقع‌شده و به دلیل داشتن ارتباط با استان‌های «درعا، السویداء، حمص» و مرز کشور اردن، از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه