اخبار داغ

هوای پایتخت سالم است

هوای پایتخت سالم است
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای تهران طی امروز(۲۴ مهرماه) از وزش باد موثر در پایتخت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، به تدریج طی امروز (۲۴ مهر) بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد، اظهار کرد: در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی - جنوبی انتظار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: این شرایط طی فردا (۲۵ مهر) کمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد موثر با جهت غالب جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه براساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای اکثر مناطق شهر تهران طی امروز (۲۴ مهر) در شرایط سالم خواهد بود، تصریح کرد: انتظار می‌رود تا فردا (۲۵ مهر) این شرایط همچنان تداوم داشته باشد.
,
 
,
به گفته شهبازی همچنین دما هوا در پایتخت تا روز آینده دما روند کاهشی خواهد داشت.
,
 
,
وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۸۰ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با میانگین ۶۲ همچنان در شرایط سالم است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه