اخبار داغ

گزارش مردمی/

سرعت لاکپشتی اینترنت صدای شهروندان چرامی را درآورده است

سرعت لاکپشتی اینترنت صدای شهروندان چرامی را درآورده است
یکی از شهروندان چرامی با انتقاد از سرعت بسیار پایین اینترنت در این شهر گفت: در موقع اتصال اینترنت می توان برآورد کرد که سرعت حلزون قطع نخاعی دو برابر سرعت اینترنت در چرام است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس گسترش روزافزون فناوری های نوین ارتباطی در سطح جهان باعث شده بسیاری از کارهای عمومی مردم در حوزه های مختلف اداری و شخصی از طریق اینترنت و تلفن همراه انجام پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

امروزه دامنه استفاده از این فناوری به عنوان برترین راه ارتباطی درفعالیت های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و …. در سطح جوامع فراگیر شده و عموم مردم به استفاده از آن روی آورده اند و کمترکار شخصی و اداری یافت میشود که نیاز به شبکه های ارتباطی نداشته باشد.

,

 

,

شرکت های مختلف در جهان و به تبع آن در کشورما در این حوزه فعالیت دارند به گونه ای که به طور متوسط روزانه شاهد ارائه خدمات نوینی در عرصه ارتباطات از سوی این شرکت های ارتباطی به مردم هستیم؛ لکن در منطقه ما شاهد هستیم در بسیاری از مواقع این خدمات به صورت ناقص به مردم ارائه می شود و این خود باعث روی گردانی و نارضایتی مردم خواهد شد.

,
,
, ,

با بازدید میدانی از شهرستان چرام متوجه شدیم ساکنین این روستاها یا به سختی می توانند تماسی تلفنی داشته باشند و در برخی از این نقاط ارتباط تلفنی غیرممکن است و پوشش شبکه اینترنت به صورت صددرصد وجود ندارد.

,

 

,

م.ش از شهروندان چرامی با بیان اینکه وضعیت اینترنت در تمامی ساعات شبانه روز در هر نقطه از شهر که مراجعه کنید بسیار ضعیف است و دائما قطع و وصل می شود، گفت: در مواقع وصل شدن اینترنت در این شهر میتوان برآورد کرد که سرعت حلزون قطع نخاعی دو برابر سرعت اینترنت در چرام است!

,

 

,

وی  ضمن انتقاد شدید از ضعیف بودن اینترنت شهر چرام، اظهار کرد: بسته های اینترنتی که خریداری می کنیم به دلیل ضعیف بودن اینترنت قابلیت استفاده ندارند و هزینه های هنگفتی به جیب مخابرات و شرکت های مخابراتی می رود.

,

 

,

بر اساس تحقیق خبرنگار ما شدت اختلال اینترنت در شهرستان چرام در روزهای اخیر به گونه ای بوده که با رجوع به ادارات این شهرستان، خدمت رسانی در آنها که باید از طریق اینترنت صورت میگرفت،انجام نشده است .

,

 

,

 

,

 تاکنون شاهدیم که در برخی از ساعت های شبانه روز سرعت اینترنت در برخی مناطق استان و به تبع آن در چرام به قدری کند می شود که شاید سرعت لاک پشتی بهترین تعبیر برای اینترنت در برخی از ساعات شبانه روز باشد.

,
 
,
 
,
وعده و وعیدهای مسئولان شهرستانی،استانی و کشوری جهت برطرف کردن قطعی های مکرر اینترنت و پهنای باند داده ، در این جمله خلاصه می شود که تمام همت خود را برای عرضه خدمات با کیفیت و شایسته به کار خواهیم گرفت اما تاکنون شاهد به انجام رسیدن این وعده ها نبوده ایم و کاربران در چرام و حومه همچنان با مشکلات زیادی در حوزه اینترنت مواجه هستند.
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,

به هرحال مردم این شهرستان نیز حق و حقوقی دارند که انتظار می رود مسئولان چرام در این خصوص نیز ورود پیدا کرده و از حق وحقوق مردم دفاع کنند و با مسولانی که نسبت به مطالبات مردمی بی توجهی دارند برخورد شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه