اخبار داغ

امام‌ جمعه جویبار مطرح کرد؛

سکوت تأسف‌بار جهان در برابر جنایات سعودی‌ها

سکوت تأسف‌بار جهان در برابر جنایات سعودی‌ها
امام‌ جمعه شهرستان جویبار گفت: تا زمانی که عربستان سعودی مانند گاو شیرده به آمریکا باج می‌دهد باید شاهد این سکوت تأسف بار مجامع بین‌المللی باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلیزاده طی گفت‌وگویی از سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات عربستان انتقاد و اظهار کرد: جنایات عربستان در زمان‌های مختلف دردرون کشور خود و یا در یمن، سوریه و دستگیری و کشتن شاهزاده‌های سعودی بسیار روشن و آشکار است ولی کشورها و سازمان‌های بین‌المللی در برابر این جنایات سکوت کردند.

وی افزود: در حادثه اخیر قتل روزنامه نگار سعودی در ترکیه نیز ردپای سعودی بسیار آشکار است ولی باز هم سکوت بین‌المللی حاکم و به دنبال رفع اتهام از این رژیم کودک‌کش هستند.

امام‌جمعه جویبار به تبعیض رفتاری در دنیا اشاره و عنوان کرد: اگر یکی از کشورهای مخالف با آمریکا یا ایران این اقدامات را انجام می‌داد تمام دنیا را به هم می‌دوختند و کل جهان را علیه ایران می‌شوراندند.

نادعلیزاده خاطرنشان کرد: تا زمانی که عربستان سعودی مانند گاو شیرده به آمریکا باج می‌دهد باید شاهد این سکوت تأسف بار مجامع بین‌المللی باشیم.

وی گفت: سازمان ملل‌متحد و دیگر سازمان‌های جهانی بازیچه دست استکبار هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه