اخبار داغ

سردار سلامی:

دشمن را با سیلی محکم از خواب بیدار می کنیم/برای پیروزی زندگی می کنیم نه جلوگیری از شکست

دشمن را با سیلی محکم از خواب بیدار می کنیم/برای پیروزی زندگی می کنیم نه جلوگیری از شکست
سردار سلامی گفت: ملت ایران یک شکل مسلم از ایستادگی در برابر استکبار است که برگرفته از همه جنگ هایی است که تجربه کرده است، امروز ما دشمن را عقب نرانده ایم بلکه او را شکست داده ایم و حتی جبهه های بزرگ علیه او ساخت ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از زحمات مردم استان، گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد مردمی از جنس غیرت، مهربانی و محبت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


سردار حسین سلامی به نقشه‎های دشمن اشاره کرد و گفت: امروز شگفتی‎های بی نظیری در طول این مجاهدت‎های سرسخت آفریده شد که در تاریخ معاصر سیاسی جهان و حتی در گذشته آن تکرار ناپذیر است، این شگفتی ها بیشتر به معجزه شباهت دارد تا یک واقعیت.

,
,



سلامی ادامه داد: تصور اینکه مردم این کشور بتوانند کمرِ شاه و مهره آمریکا را به قوت ایمان و اسلام بشکند سخت است اما این مهم به واقعیت تبدیل شده است، شکست شاه یعنی شکست خود آمریکا بود.

,
,
,

 

,

وی تصریح کرد: بعد از آن توطئه های زیادی علیه این مردم بود که تجزیه طلب ها، جنگ های قومیتی و فتنه ها همه نشان از دشمنی امریکا بود که این ملت با عزت آنها را شکست دادند، اشغال لانه جاسوسی آمریکا، شکست دادن دشمن در جنگ نابرابر و بعد از آن سوختن سربازان آمریکایی در طبس همه نشانه ای از عزت این انقلاب بود، امام راحل فرمودند که " امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" که یک باور بزرگ برای ما ایرانیان و جهانیان شده است و تاابد باقی خواهد ماند.

,


جانشین سپاه پاسداران گفت: امروز دشمن در عرصه اقتصادی و تهاجم اقتصادی، تهدید نظامی، تلاش برای منزوی کردن سیاسی ما؛ نشان از یک جنگ تمام عیار جهانی است که امروز ملت ما به زیبایی هرچه تمام تر آن را پشت سر گذاشته است، امروز مردم دشمن را شکست داده اند و این داستان ماست و ما توانسته ایم دشمن را در این چهار دهه عقب برانیم‌.

,
,


وی افزود: قران کریم می فرماید به یاد آورید که افرادی قلیل در زمین بودید و خداوند شما را یاری داد، به دشمن و ظالمان و مستکبران تمایل خفیف هم پیدا نکنید که اگر پیدا کنید آتش شما را خواهد گرفت و ازطرف خداوند نصرت داده نمی شودید.

,
,


سردار سلامی ادامه داد: باید دانست که هرچه دشمن  توطئه کند، توطئه آنها به خودشان باز خواهد گشت، خداوند راه های زیادی را جلوی ما گذاشته که البته انها با دست های شما و ایستادن در برابر دشمن میسور می شود که صبر نشانه ای از آنهاست، هر وقت در بابر دشمن بایستیم پیروزیم و در تاریخ نمی بینیم که ملتی اینچنین در مقابل آمریکا ایستاده باشد و امریکا نتواند بر او غلبه کند.

,
,


جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امریکا در هر جایی پا گذاشت غیر از توطئه و فلاکت چیز دیگری نگذاشته است، آنها می خواهند ما فاقد قدرت دفاعی باشیم، ما را منزوی کنند اما این ملت خواهان عزت است و می خواهد ازخودش دفاع کند، قران میگوید دشمن میخواهد شما از سلاحتان غفلت کنید، آنها می خواهند شما بر بینش خود اعتماد نداشته باشید این غافل گیری راهبردی است که خوش بینی به دشمن است.

,
,


وی ادامه داد: در هیچ منطقی، دشمن راه زندگی عزت مندانه را به ما نمی‌آموزد و راه سعادت مند شدن را برای ما هموار نمی کند، دشمنی ذات او و شکست دادن ما آروزی اوست امروز با دشمن باید دشمنی کرد و در میدان ایستاد تا او را شکست داد، ما توانسته ایم تا امروز شکست های سنگینی را به دشمنانمان واردکنیم.

,
,


سردار سلامی اظهار کرد: دشمن میخواهد جهان اسلام را کاملا تحت سیطره خود قرار دهد و تا زمانی که دست از ایمانتان برندارید دست از سر شما برنخواهند داشت، ملت ایران یک شکل مسلم از ایستادگی در برابر استکبار است که برگرفته از همه جنگ هایی است که تجربه کرده است، امروز ما دشمن را عقب نرانده ایم بلکه او را شکست داده ایم و حتی جبهه های بزرگ علیه او ساخت ایم.
 

,
,
,

وی تصریح کرد: عده ای بر این باورند که این جنگ اقتصادی دست برتر امریکاست اما اینگونه نیست بلکه این نشانه زوال و شکست اوست، امروز ما از تحریم بهره گرفتیم و قدرت مند شدیم و توانسته ایم دشمن را در هر کجا تحت تعقیب قرار دهیم و انها را ساقط کنیم، امروز ما به امریکا نیازی نداریم، هر چه دشمن فشار آورد ما بیشتر پیشرفت کردیم و توانستیم دشمن را غافل گیر کنیم و قدرت برتر موشکی، نظامی و حتی هسته ای شویم، امروز آنها خواستند در یک جغرافیای اسلامی ما را علیه اسلام قرار دهند اما جمهوری اسلامی ایران در برابر جهان کفر ایستاد.

,


سردار سلامی در ادامه گفت: دشمنان همه تهدید ها را اعمال کردند و هیچ تهدید دیگری نبود که علیه ما انجام دهند اما برنده این جنگ نا برابر، نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست، امروز تصور دشمن این بوده که می تواند با این جنگ اقتصادی ملت بزرگ ایران را به زمین بزنند انها می خواستند بذر نا امیدی را در دل مردم بکارند و مردم را از نظام جدا کنند اما آگاهی در کنار ایمان جزو حیاتی ترین نکات این کشور است، امروز هم از اوامر الهی است که باید صبر پیشه کرد تا بتوان تا قله های عزت بالا رفت.

,
,


جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اظهار کرد: مردم ایران اسلامی هرگز فریب دشمن را نخورده و نخواهد خود و در جنگ روانی نیز بر دشمن غلبه کردند و دانسته است عزت در سختی شیرین تر از ذلت در رفاه است.

,
,

 

,

وی بیان کرد: ملت ایران هیچ موقع به امریکا و سرمایه اش اعتماد نخواهد کرد و آنها تحقیر و ذلت را فراموش نخواهند کرد، امروز امریکا خودش گرفتار شده است و این مبارزه با آمریکا هزینه های گزافی را برای انها گذاشته است که جز " هیچ " ، چیز دیگری برای آنها نداشته است، انزوای سیاسی امریکا که جهان به دنبال اتحاد برای اوست نشانی بر این مدعا است.

,


سردار سلامی ادامه داد: امریکایی ها بیایند و در خیابان ها و کوچه های ما قدم بردارند و ببینند که امروز ایران هرچند در محاصره اقتصادی است اما همچنان ایستاده است و ظرفیت های خود را بیشتر از گذشته کرده است، ایران آنچنان قوی خواهد شد که جهان به او وابسته شود و این همان سیلی قدرتمند ایران اسلامی به آمریکا است و با این سیلی محکم در نبرد اخر آنها را از خواب بیدار خواهیم کرد.

,
,

 

,

وی تاکید کرد: ما برای پیروزی زندگی می کنیم نه جلوگیری از شکست.

,


جانشین سپاه پاسداران در ادامه گفت: در بعد سیاسی هم امروز پیروز هستیم و این ظرفیت و استعداد سیاسی ما به منطقه گره خورده است، جهان نمی تواند مسائل سیاسی را بدون ما حل کند که این نشان از عزت این سرزمین است، ما باید امروز ظرفیت ها را باور کرده و آنها را آماده کنیم و ما به دشمنانمان می گوییم هرگز ملت ما در زمینی که شما بخواهید بازی نمی کنند، آن ها ایرانی و مسلمان و مومنند و این ملت از عاشورا است و این واقعیت است.

,
,


سردار سلامی ادامه داد: این ملت تسلیم پذیر نیست همه بداند که این ملت می ایستد و دشمن را در نطفه خفه خواهد کرد.

,
,


وی در بخش دیگری از صحبت هایش به تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در این چارچوب مقدس هر آمدنی رفتنی دارد و سردار بوعلی از مجاهدان سبز پوش حریم ولایت و از یادگاران نسل دفاع مقدس هستند که این توفیق را داشتند که در این سرزمین دلنشین و غیور و غیرتمند حضور داشتند.

,
,


جانشین سپاه پاسداران بیان کرد: همیشه گفته ام این مردم، مردمانی با محبت هستند که نشانه آن فرماندهی بزرگ بوده که از دل مردم این خطه رویده اند.

,
,


سردار سلامی تاکید کرد: به عنوان سپاه خادم این مردم هستیم و مسئولیت ما دفاع از آرامش، عزت و سربلندی این مردم است و این راه ماست و هرچه بتوانیم این کار را انجام میدهیم، ما هم با فقر می جنگیم و هم با دشمن.

,
,


وی افزود: ماموریت این عزیز در این استان پایین پذیرفته و در استان فارس به عنوان جانشین فرماندهی سپاه فجر مشغول به خدمت خواهند شد تا از تجربیات بزرگش بهره ببرند.

,
,

 

,

سردار حسین سلامی در پایان گفت: سرهنگ خرمدل از مدیران جوان و با دانش سبز پوشان سپاه است که آماده است امروز پرچم را بدست گیرد، اینها جوانان انقلابی این سرزمین هستند که آماده اند برای اسلام و انقلاب سربازی کنند.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه