اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

مجلس در صورت عدم اجرای قوانین معلولان از ابزارهای نظارتی خود استفاده می کند/ افراد توان‌خواه با نمایندگان مجلس در ارتباط باشند

مجلس در صورت عدم اجرای قوانین معلولان از ابزارهای نظارتی خود استفاده می کند/ افراد توان‌خواه با نمایندگان مجلس در ارتباط باشند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افراد توان‌خواه با نمایندگان در ارتباط باشند که اگر کم‌کاری یا عدم اجرای قانون وجود داشته باشد، ورود می‌کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمیه محمودی در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه قانون جامع حمایت از حقوق معلولین باید کامل اجرا شود، اظهار کرد: افراد توان‌خواه با نماینده در ارتباط با شوند و اعلام کنند که چه مشکلی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما از طریق وظایف نظارتی خود اگر کم‌کاری یا عدم اجرای قانون وجود داشته باشد، ورود کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه مسلما نقاط ضعفی در قانون و اجرا وجود دارد، اما وقتی کم‌کاری صورت گرفته افراد با نمایندگان ارتباط برقرار کنند تا بتوانیم اصلاح کنیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر قانون‌گذاری بحث نظارت نیز جز وظایف نمایندگان مجلس است.

,

محمودی در پاسخ به اینکه برخی شهرداری‌ها عدم بودجه را مشکل اصلی عدم مناسب‌سازی معابر برای افراد توان‌خواه بیان می‌کنند، عنوان کرد: شهرداری یک‌نهاد نیمه‌دولتی است که درآمد و اعتبارات را خودش مدیریت می‌کند و بحث بودجه‌نویسی را شورای شهر انجام می‌دهد.

,

وی افزود: اعضای شوراهای شهر می‌توانند از یک سری هزینه‌های غیرضروری عبور کنند و هزینه‌ای برای مناسب‌سازی شهر اختصاص دهند.

,

نماینده مردم شهرضا در مجلس بابیان اینکه باید به قشر معلول جامعه که جمعیت کمی هم نیستند، رسیدگی شود، تصریح کرد: باید به افراد توان‌خواه با توجه به مشکلات متعددشان نگاه ویژه‌ای در همه زمینه‌ها داشته باشیم.

,

وی ادامه داد: از شوراهای شهر در خواست می‌کنیم که بحث کمک به معلولین را جدی بگیرند و زمانی که بودجه شهر خود را می‌نویسند، این شهروندان معلول را مدنظر قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه