اخبار داغ

سردار رحیمی خبر داد:

ممنوعیت خریدو فروش ارز در خیابان/خروج مدیر ۲ شرکت لیزینگی کلاهبردار از کشور

ممنوعیت خریدو فروش ارز در خیابان/خروج مدیر ۲ شرکت لیزینگی کلاهبردار از کشور
رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که هرگونه خرید و فروش ارز در کوچه، خیابان، چهارراه و... ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد اظهارکرد: همکاران من بنا به درخواست بانک مرکزی و هماهنگی با دستگاه قضا از چهارشنبه هفته گذشته تا کنون ۸۵ نفر از دلالان و مخلان بازار ارز را که با وقاحت تمام اقدام به قیمت گذاری‌های کاذب و خرید و فروش غیر مجاز ارز کرده بودند دستگیر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه تمامی این افراد سابقه دار بودند، خاطرنشان کرد: این افراد در طرح‌های قبلی جمع‌آوری دلالان و مخلان بازار ارز نیز دستگیر شده بودند؛ اما متاسفانه آزاد شده و دوباره به این کار روی آورده بودند.
,
 
,
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به موارد کشف شده از این افراد گفت: ۲۴۰ هزار دلار، ۱۷۵ هزار دینار، ۵۷۷۵ لیر و ۴۵۲۰ یورو به همراه هشت کیلوگرم طلای آب شده از جمله مواردی است که از این افراد کشف و ضبط شد.
,
 
,
رحیمی همچنین با تاکید بر اینکه هر گونه خرید و فروش ارز در خیابان، چهارراه، معبر، میدان و... ممنوع است، ادامه داد: تنها صرافی‌های مجاز و بانک‌ها اجازه خرید و فروش ارز را دارند و با افرادی که اقدام به خرید و فروش غیر مجاز ارز کرده و در این فضا اخلال ایجاد کنند پلیس برخورد خواهد کرد.
,
 
,
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه نظارت پلیس بر بازار طلا و ارز همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: در روزهای آتی نیز نسبت به دستگیری دلالان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی اقدام خواهیم کرد و کسانی که بخواهند با فضاسازی در این فضا سودجویی کنند باید بدانند که پلیس بر آن‌ها نظارت دارد.
,
 
,
تعقیب ۱۲ شرکت لیزینگ خودرویی غیر مجاز
,
 
,
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به فعالیت شرکت‌های غیر مجاز لیزینگ خودرویی هشدار داد و تصریح کرد: متاسفانه شرکت‌های لیزینگی که تبلیغ هم می‌کنند و ما تبلیغات آن‌ها را در فضاهای شهری می‌بینیم به راحتی اقدام به تبلیغ فعالیت مجرمانه خود می‌کنند که تاکنون ۱۲ شرکت لیزینگی خودرو تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و مدیران دو شرکت نیز متأسفانه از کشور خارج شده‌اند. بنابراین لازم است که شهروندان حتما هنگام خرید و فروش لیزینگی خودرو با دقت کامل و اطمینان اقدام به خرید کنند.
,
 
,
به گفته سردار رحیمی، پرونده‌های این شرکت‌های لیزینگی در پلیس در دست بررسی است اما دستگاه قضایی به آن‌ها رسیدگی خواهد کرد.
,
 
,
وی درباره اینکه آیا قاچاق سوخت در تهران نیز وجود دارد گفت: در تهران مشکل قاچاق سوخت نداریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه