اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

انهدام باند سارقان طلا در قزوین/ ۳نفر دستگیر شدند

انهدام باند سارقان طلا در قزوین/ ۳نفر دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان طلا و کشف مقادیری طلای سرقتی در قزوین خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت از منزل به پلیس آگاهی استان مبنی بر سرقت یک کیلو طلا، بلافاصله موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

️وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی های لازم و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی ۳ نفر از سارقان در شهر ” اقبالیه ” قزوین شدند.

,

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران با انجام گشت های نامحسوس و مراقبت های لازم در یک عملیات ضربتی ۳ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از منزل نیم کیلو طلای سرقتی کشف شد.

,

سردار محمودی اضافه کرد: با انتقال متهمان به مقر پلیس آگاهی هر ۳ متهم به بزه ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای کشف مابقی طلای سرقتی ادامه دارد از شهروندان خواست : ضمن خودداری از نگه داشتن وجه نقد و طلا در منزل و رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت ، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه