اخبار داغ

مدیر کل بانوان مجمع بین المللی تقریب مذاهب:

عظمت کشور ایران به برکت خون شهدا است/ دشمن بداند که مشکلات اقتصادی ما را از پای در نمی‌آورد

عظمت کشور ایران به برکت خون شهدا است/ دشمن بداند که مشکلات اقتصادی ما را از پای در نمی‌آورد
مدیر کل بانوان مجمع بین المللی تقریب مذاهب گفت: دشمن بداند که مشکلات اقتصادی و کارهای بیگانگان این ملت را از پای درنخواهد آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عفت شریعتی مدیر کل بانوان مجمع بین المللی تقریب مذاهب، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که انقلاب اسلامی با تلاش و مجاهدت های ملت ایران به 40 سالگی خود رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
وی افزود: اگر بخواهیم عظمت مسلمانان را بسنجیم مشاهده می‌کنم که این عظمت به جز در عظمت ملت ایران اسلامی و شهدای آن به دست نیامده است.
,
 
,
مدیر کل بانوان مجمع بین المللی تقریب مذاهب بیان کرد: ملت ایران هم اکنون با ادامه راه شهدا توانسته به این مرحله از عزت و موفقیت برسد.
,
 
,
شریعتی عنوان کرد: اگر شهدا نبودند ما به این پیروزی ها نمی‌رسیدم.
,
 
,
وی تصریح کرد: سیر تکاملی پیروزی انقلاب اسلامی و 40 سالگی آن با سرمایه گذاری شهدا بوده است و ما امروز نیز وظیفه ای سنگین و سترگ در قبال حفظ کشور داریم.
,
 
,
مدیر کل بانوان مجمع بین المللی تقریب مذاهب گفت: باید بدانیم اگر امروز نظام سلطه تمام توان خود را برای نابودی حق و حقیقت بکار بسته به نتیجه نخواهد رسید و خواب آشفته شان تعبیر نخواهد شد.
,
 
,
شریعتی تصریح کرد: به برکت خون شهدا چراغ پیروزی ملت ایران کم سو نخواهد شد چه برسد به اینکه خاموش شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: ما به همه دست نشاندگان نظام سلطه، آمریکا و ایادی استکبار می‌گوییم که شما به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید چراکه این انقلاب رهنمود‌های امام خمینی (ره)، خون شهدا و مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان را که سخنانشان نسخه شفابخش در منطقه است دارد.
,
 
,
مدیر کل بانوان مجمع بین المللی تقریب مذاهب بیان کرد: امروز امید همه کشورهای منطقه ایران است و کشورهای مسلمان از کشورهای دیگر نا امید شده‌اند.
,
 
,
شریعتی گفت: به برکت خون شهدا بیداری جهان اسلام را شاهد بودیم و زنان و مردان ایران سرمایه های معنوی این کشور اند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در آستانه اربعین شهدای کربلا هستیم، خاطرنشان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نشان از بیداری اسلامی دارد و این بیداری اسلامی به برکت آینه عترت و اهل بیت در منطقه است.
,
 
,
مدیر کل بانوان مجمع بین المللی تقریب مذاهب بیان کرد: دشمن ما بداند هر چه بهانه‌های گوناگون برای نابودی ما داشته باشد به هدف خود نخواهد رسید.
,
 
,
شریعتی تاکید کرد: دشمن بداند که مشکلات اقتصادی و کارهای بیگانگان این ملت را از پای درنخواهد آورد.
,
 
,
وی با اشاره به موفقیت های ایران اسلامی، عنوان کرد: کشور ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه فرهنگ،علم، دانش و فناوری سرآمد شده و همه اینها به برکت خون شهدا است چرا که ما هر چه داریم از شهدا داریم.
,
 
,
مدیر کل بانوان مجمع بین المللی تقریب مذاهب گفت: مجمع تقریب مذاهب در راستای وحدت گام برمی‌دارد و عظمت ایران اسلامی در گرو وحدت است.
,
 
,
شریعتی تصریح کرد: خواب آسوده ملت ایران به بیداری همه ما بستگی دارد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه