اخبار داغ

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد زنجان خبرداد؛

راه اندازی سامانه "بچه‌های مساجد" / کانون‌های فرهنگی و هنری بازوان توانمند مساجد هستند

راه اندازی سامانه "بچه‌های مساجد" / کانون‌های فرهنگی و هنری بازوان توانمند مساجد هستند
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: سامانه «بچه‌های مساجد»،ویژه اعضای کانون‌های مساجد راه‌اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی، امروز در نشست صمیمی با اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی شهرستان زنجان اظهار داشت: در احادیث آمده است، خداوند هر بنده‌ای را که عزیز بدارد توفیق خدمتگزاری در مسجد عطا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

 وی با اشاره به فعالیت ربع قرن ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد،افزود: در این مدت اقدامات در خور توجهی در این مراکز فرهنگی و هنری در جوار مساجد انجام شده است.

,

این مقام مسئول ادامه داد: پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی و هنری دو مرکز فعال در جوار مساجد هستند که هر دو در راستای رونق بخشی به مساجد فعالیت می‌کنند.

,

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان بازوان توانمند مساجد محسوب می شوند، افزود: این کانون ها در کنار امام جماعت، هئیت امنا و پایگاه‌های مقاومت بسیج با همبستگی برنامه‌های اثرگذاری در مسجد اجرا می‌کنند.

,

 وی بر ضرورت همراهی ارکان مساجد با کانون‌های مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج تاکید کرد و افزود: فعالیت‌هایی که در قالب برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در مساجد انجام می‌شود در راستای تکریم، رونق بخشی و کیفیت بخشی به مساجد است.

,

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به اینکه خادمان مساجد نباید به دنبال اسم و تصدی‌گری در مسجد باشند، گفت: فعالیت در مساجد تنها در راستای عمران معنوی و رونق بخشی به مساجد است.

,

این مقام مسئول با اشاره به راه‌اندازی سامانه «بچه‌های مساجد»،یادآور شد: در این سامانه اسامی اعضای کانون‌های مساجد به ثبت می‌رسد و سرانه واریزی به هر کانون از طریق این سامانه خواهد بود.

,

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از ثبت کارت شناسایی هوشمند و چندمنظوره«بچه های مسجد» با همکاری بانک ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۸ مهرماه سال جاری این کارت شناسایی در تهران رونمایی شد.

,

 حجت الاسلام یارمحمدی بر ضرورت همراهی با دستگاه‌های فرهنگی استان و بهره‌گیری از ظرفیت این دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های متنوع در بستر کانون‌های مساجد تاکید کرد و افزود: در همین راستا به زودی تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های متولی مساجد از جمله سپاه انصارالمهدی(عج) و اوقاف و امور خیریه استان و دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان منعقد خواهد شد.

,

 وی با بیان اینکه گروه‌های اندیشه‌ورز به منظور بهره‌گیری از ظرفیت فعالان این حوزه تشکیل شده است، ادامه داد: کانون‌های مساجد یک ظرفیت فرهنگی هستند که با اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه‌های مختلف زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد را فراهم می‌کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه