اخبار داغ

️رئیس پلیس راه استان قزوین:

حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی ۳ کشته برجای گذاشت

حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی  ۳ کشته برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع 2 فقره سانحه رانندگی منجر به فوت در 24 ساعت گذشته در راه های پلیس راه استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در ساعت 13 روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر یک مورد تصادف در "سه راهی شامی شاپ" در محور تاکستان، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


رئیس پلیس راه استان ابراز کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه تریلی کشنده "ولوو" با یک دستگاه وانت "نیسان" برخورد، که در اثر این حادثه متاسفانه راننده و سرنشین وانت "نیسان" به دلیل شدت جراحات وارد در دم فوت شدند.

وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه تجاوز به چپ وانت "نیسان" نسبت به کشنده "ولوو" بوده است.

بیگلری افزود: در حادثه ای دیگر در ساعت 6:40 صبح امروز در عوارضی "قزوین-زنجان" روبروی ساختمان پلیس راه، یک دستگاه خودروی پژو "پارس" پس از برخورد با یک دستگاه "سمند" به یک عابر پیاده نیز برخورد می کند که متاسفانه عابر پیاده به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

 رئیس پلیس راه استان ادامه داد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده "پژو پارس" نسبت به "سمند" و عابر پیاده علت این تصادف بوده است.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه