اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه عنوان کرد؛

فقدان مجموعه ورزشی سرپوشیده آبی در تربت حیدریه

فقدان مجموعه ورزشی سرپوشیده آبی در تربت حیدریه
رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، مهمترین دغدغه و نیاز حوزه ورزش در این شهرستان را فقدان مجموعه سرپوشیده آبی عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، سید حمیدرضا امینی صبح امروزدر نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر تنها یک استخر سرپوشیده در این شهرستان که متعلق به آموزش و پرورش است فعالیت دارد وبه هیچ عنوان پاسخگوی این حجم از طرفداران به ورزش های آبی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، مهمترین دغدغه و نیاز حوزه ورزش در این شهرستان را فقدان مجموعه سرپوشیده آبی عنوان کرد و افزود: ورزش ها وتفریحات آبی در میان اقشار مختلف مردم یکی از مفرح ترین وپرطرفدارترین اوقات فراغت به شمار می آید که متاسفانه دراین شهرستان نبود یک مجموعه کامل سرپوشیده آبی احساس می شود.

,

وی اظهار کرد: استخر سرپوشیده در دست احداث شهرک ولی عصر (عجل الله) با 30 درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل نیاز به حداقل 20 میلیارد ریال اعتبار دارد و با توجه به اینکه مبنای دولت بر تکمیل پروژه های بالای 50 درصد است عملا امیدی به اتمام این پروژه نیست.

,

امینی به پروژه مجموعه آبی پیشکوه که توسط بخش خصوصی تعریف شده اشاره کرد و افزود: این پروژه که فاز نخست آن فقط استخر سرپوشیده است توسط بخش خصوصی در حال انجام می باشد و پس از موافقت با تسهیلات 60 میلیارد ریالی، سرمایه گذار مجدد درخواست 20 میلیارد ریال تسهیلات بیشتر را دارد.

,

رییس اداره ورزش و جوانان گفت: یک باب مجموعه آبی توسط سپاه در حال احداث است که تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم هر کدام از این دو پروژه زودتر به بهره برداری برسد تا بخشی از نیاز شهرستان برطرف شود.

,

وی در ادامه به غیر استاندارد بودن بخش اعظمی از فضاهای ورزشی احداث شده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه ای معضل مختص این شهرستان نیست و در کشور فراگیر شده  و افرادی هم که قصد احداث چنین فضاهایی دارند هیچگاه از نظرات کارشناسان استفاده نمی کنند.

,

امینی اظهار کرد: مجموعه ورزشی 5 هزار نفری شهرک ولی عصر (عجل الله) که با اعتبار 80 میلیارد ریال واستانداردهای لازم احداث شده تا پایان امسال توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

,

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به احداث پیست تارتان این مجموعه ورزشی اشاره کرد و افزود: با رایزنی های مسئولان و با توجه به نیاز اساسی شهرستان در شناسائی استعدادها، احداث این پیست ورزشی  با اعتبار 15 میلیارد ریال هم اکنون در حال انجام است.

,

وی بیان داشت: برای ساخت جایگاه ویژه استادیوم تختی از مجموع اعتبارات استانی و ماده 180 در سال گذشته 3 میلیارد ریال اختصاص یافته که تا پایان امسال پیشرفت فیزیکی این پروژه به 70 درصد خواهد رسید.

,

امینی به حوزه جوانان نیز اشاره کرد و گفت: ستاد ساماندهی جوانان شامل؛ سه کمیته فرهنگی، اقتصادی و پیگیری در این شهرستان تشکیل شده که در کنار آن، مجمع خیرین ازدواج، پارلمان جوانان و سمن ها برای انجام فعالیت در حوزه جوانان مشارکت دارند.

,

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه اظهار کرد: احداث خانه جوانان در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع با فضای اداری، فرهنگی و آمفی تئاترآغاز شده و تاکنون از مجموع 10 میلیارد ریال اعتبارمصوب حدود 6 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

,

هم اکنون در شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه که 54 هزار نفر جمعیت آن را جوانان تشکیل داده 32 هیئت ورزشی فعالیت می کنند که در مجموع بالغ بر 5 هزار نفر آنان بیمه ورزشکاران هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه