اخبار داغ

اعلام میزان و نحوه توزیع بسته‌های حمایتی هفته آینده

اعلام میزان و نحوه توزیع بسته‌های حمایتی هفته آینده
محسنی‌بندپی گفت: تمام افرادی که حقوق آن‌ها زیر ۳ میلیون تومان است واجد شرایط دریافت بسته‌های حمایتی هستند که یکشنبه هفته آینده میزان و نحوه توزیع این بسته‌ها اعلام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات موثری درخصوص عدالت اجتماعی در دولت تدبیر و امید انجام گرفته است به طوریکه در سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر مستمری دستگاه‌های مددجویان حمایتی بوده‌ایم. ضمن اینکه افراد پشت نوبت نیز به چرخه حمایتی این دستگاه‌ها اضافه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: توانمندسازی و اشتغال یکی از اقدامات توسعه عدالت اجتماعی محسوب می‌شود به طوریکه در سال ۹۶ متوسط درآمد در شهر‌های کشور ۳۳ میلیون تومان و در روستا‌ها این رقم ۲۱ میلیون تومان بوده است که نسبت به سال ۹۵ شاهد رشد بوده‌ایم.
,
 
,
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه‌ریزی دولت برای توزیع بسته‌های حمایتی به خانواده‌ها بیان کرد: در این زمینه برنامه‌هایی بر سازمان برنامه و بودجه، وزارت رفاه در حال تدوین است که به زودی بسته‌هایی در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.
,
 
,
محسنی بندپی در پاسخ به این سوال که چه زمانی نحوه توزیع و میزان بسته‌های حمایتی اعلام می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌شود در روز یکشنبه هفته آینده این موضوع نهایی و از طریق سخنگوی دولت اعلام شود.
,
 
,
وی گفت: برای جلوگیری از حواشی توزیع بسته‌های حمایتی نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و تلاش شده کسانی که حقوق دریافتی آن‌ها زیر ۳ میلیون تومان هستند از این بسته‌ها دریافت کنند.
,
 
,
سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی منظمی صورت گرفته و در واقع مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و همه افرادی که حقوق آن‌ها زیر ۳ میلیون تومان باشد این بسته‌ها را دریافت می‌کنند.
,
 
,
محسنی‌بندپی گفت: تنها بخشی از افرادی که شغل آن‌ها فصلی است و درآمد آن‌ها نیز کمتر از ۳ میلیون تومان است این افراد هنوز شناسایی نشده‌اند که این افراد می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و بهزیستی نسبت به دریافت بسته‌های حمایتی اقدام کنند. تلاش می‌شود هیچ یک از افرادی که شرایط لازم را برای دریافت این بسته‌ها داشته باشند حذف نشوند و در این زمینه دولت به صورت منظم برنامه‌ریزی کرده است.
,
 
,
منبع: تسنیم
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه