اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

پدافند غیرعامل نقش بسزایی در خنثی‌سازی تهدیدهای طبیعی و غیر طبیعی دارد

پدافند غیرعامل نقش بسزایی در خنثی‌سازی تهدیدهای طبیعی و غیر طبیعی دارد
فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه ارتقاء میزان آمادگی دستگاه ها برای کاهش آسیب پذیری در اولویت قرار گیرد، گفت: پدافند غیرعامل نقش بسزایی در خنثی‌سازی تهدیدهای طبیعی و غیر طبیعی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری صبح امروز در جلسه شورای فرعی مدیریت راهبردی پدافند غیر عامل خلیل‌آباد اظهار داشت: برنامه های هفته پدافند غیرعامل در سال جاری با شعار پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی از 8 تا 14 آبان ماه در شهرستان خلیل آباد برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه هر دستگاهی برای استحکام بخشی و ایمن سازی زیرساخت های مجموعه خود در سطح شهرستان باید برنامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: با اجرای پدافند غیرعامل در شهرستان باید به دنبال جلوگیری از وارد شدن خسارت به زیر ساخت ها باشیم.

,

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه پدافند غیرعامل نقش بسزایی در خنثی‌سازی تهدیدهای طبیعی و غیر طبیعی در عرصه های مختلف دارد، تصریح کرد: لازمه کار مدیریت در همه حوزه ها همراهی مردم است و آگاه بخشی و آموزش باید در دستور کار قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است، اذعان کرد: سال گذشته شهرستان خلیل‌آباد موفق شد در اجرای برنامه های هفته پدافند غیر عامل رتبه اول استان را کسب کند.

,

شاکری با اشاره به اینکه نصب دوربین های مدار بسته در محیط های کاری ادارات و اماکن عمومی نوعی پدافند غیرعامل محسوب می شود، عنوان کرد: ارتقاء میزان آمادگی خود برای کاهش آسیب پذیری در اولویت قرار گیرد.

,

وی در پایان با بیان اینکه جلب و جذب و مشارکت مردم و برگزاری کارگاه های آموزشی لازم و ضروری است، تشریح کرد: با برنامه‌ریزی و برگزاری دوره های آموزشی می توان ضمن کاهش خسارات در مواقع بحران‌ و حوادث غیر مترقبه مردم را از مزایای پدافند غیرعامل آگاه کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه