اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن:

بردسکن در تولید زیتون و انجیر مقام اول استان را دارد

بردسکن در تولید زیتون و انجیر مقام اول استان را دارد
مدیر جهاد کشاورزی بردسکن با بیان اینکه بردسکن در تولید زیتون و انجیر مقام اول استان را دارد، گفت: بردسکن دارای سطح زیر کشت،19500 هکتار باغات مختلف و 15 هزار هکتار اراضی زراعی با 360 حلقه چاه موتور و 159 رشته قنات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسین محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بردسکن با اشاره به کسب رتبه های این شهرستان در محصول زراعی و باغی اظهار داشت: بردسکن در تولید زیتون و انجیر مقام اول استان را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی کسب رتبه دوم در تولید و سطح زیر کشت باغات پسته، مقام دوم در تولید محصول انار و نیز در تولید زیره سبز در رتبه دوم استان را مورد اشاره قرارداد و خاطرنشان کرد: اجرای 350 هکتار آبیاری تحت فشار ونیز ساخت 20 واحد استخر ذخیره آب را از فعالیت های این اداره نام برد.

,

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن، با اعلام اینکه بردسکن دارای سطح زیر کشت،19500 هکتار باغات مختلف و 15 هزار هکتار اراضی زراعی با 360 حلقه چاه موتور و 159 رشته قنات است ، افزود: از منابع آبی بردسکن مقدار 248 میلیون متر مکعب آب استحصال می شود.

,

وی از تولید و افزایش دام سبک در بردسکن خبر داد و گفت: در سه ماهه گذشته 1070 تن جو ونیز 1070 تن ذرت بین دامداران با قیمت دولتی توزیع شده است.

,

محمدی، آموزش 1700 نفر ساعت از کشاورزان و بهره برداران عرصه کشاورزی خبر داد و تصریح داد: 44 طرح تولیدی این اداره در روستاهای مختلف امسال 20 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از بانک ها دریافت داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه