اخبار داغ

به بهانه جشن دانشجویان جدیدالورود؛

چراغ سبز مسئولین دانشگاه خلیج فارس بوشهر برای دعوت از حامی فتنه + عکس

چراغ سبز مسئولین دانشگاه خلیج فارس بوشهر برای دعوت از حامی فتنه + عکس
دعوت یکی از محکومان امنیتی فتنه برای سخنرانی و برگزاری کارگاه در دانشگاه که با چراغ سبز مسئولین دانشگاه مجوز برگزاری گرفته است. برنامه تطهیر فتنه و فتنه گران سال هاست که در برنامه جریانات معاند قرارگرفته است و به طور جد به دنبال رخنه در دانشگاه ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، نشاط علمی در دانشگاه اساسی‌ترین موضوع در حوزه اجتماعی است. دانشگاه‌های کشور باید جهت پویایی و خودباوری در عرصه علم پیشگام باشند که یقیناً محصول چنین نشاطی را می‌توان در پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی آن کشور مشاهده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

دانشگاه ها علاوه بر فعالیت های علمی  باید کانون تفکر و تبادل اندیشه و بستر نشاط و جوشش فکری در جامعه و کانون تفکر اجتماعی و سیاسی و بستری برای پویش علمی، فرهنگی و معنوی برای دانشجویان فراهم کنند؛ اما موضوع وجود نشاط سیاسی در محیط علمی و ایجاد فضای نشاط سیاسی در دانشگاه دو نتیجه مهم خواهد داشت . نتیجه نخست افزایش تحلیل سیاسی و بصیرت بخشی عمومی در قشر دانشگاهیان و ایجاد زمینه برای تولید گفتمان سیاسی از درون دانشگاه برای جامعه و نتیجه بعدی فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه‌ها ، تربیت کادر نخبه سیاسی برای آینده کشور است.

,

موضوعی که رهبر انقلاب در دیدار با فعالین تشکل‌های دانشجویی به آن اشاره کرد: بخشی از نخبه‌ پروری هم مربوط به شماست؛ یعنی در محیط تشکل‌های دانشجوئی، نخبه‌های سیاسی پرورش پیدا کنند .

,

آنچه در جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه خلیج فارس بوشهر اتفاق افتاد؛ نصب عکس فعالان فتنه آمریکایی 88 و سران آن که طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی ممنوع التصویر هستند ، چیزی جز عمل خلاف قانون و لجن پراکنی سیاسی نیست و همین جماعتی که تکلیف نظام و قانون و مردم با آن مشخص است.

,

رهبر معظم انقلاب در این مورد فرمودند: «در موضوع جناح بندی های سیاسی همواره تأکید بر رفاقت و اُنس با یک دیگر است، اما در برخی موارد هم مسأله متفاوت است و باید حتماً خطوط قرمز و خطوط فاصل رعایت شوند. مسأله ی فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است.»

,

اما داستان به همین جا  ختم نمی شود، دعوت یکی از محکومان امنیتی فتنه برای سخنرانی و برگزاری کارگاه در دانشگاه با چراغ سبز مسئولین دانشگاه مجوز برگزاری گرفته است و برنامه تطهیر فتنه و فتنه گران سال هاست که در برنامه جریانات معاند قرارگرفته است و به طور جد به دنبال رخنه در دانشگاه ها هستند.

,

آیا سخنرانی فتنه گران و افراد مبلغ این فتنه که شعارشان (( انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است )) بوده مجاز به ورود به نهاد پاک و مقدس دانشگاه هستند؟ آیا این مصداق تبلیغ علیه نظام نیست؟

,

توجیه مسئولین دانشگاه خلیج فارس در انجام این بی قانونی توسط انجمن اسلامی دانشگاه چیست؟

,

آیا دانشگاه باید محلی برای جولان جریانات مرموز سیاسی برای مقابله با مبانی و اهداف نظام اسلامی باشد؟

,

نقش رئیس دانشگاه و متولیان حراستی دانشگاه چیست؟

,

 آیا پاسداشت خون شهدا و اصول انقلاب در محیطی که شهدای زیادی تقدیم انقلاب و نظام کرده، باید کم رنگ باشد؟

,

چرا باید شاهد تطهیر فتنه گران در دانشگاه خلیج فارس بوشهر باشیم؟

, چرا باید شاهد تطهیر فتنه گران در دانشگاه خلیج فارس بوشهر باشیم؟,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه