اخبار داغ

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح:

رهبری نباید پاسخگوی بی‌عرضگی مسئولان باشد/ هیچ کشوری جرات تهدید ایران را ندارد

رهبری نباید پاسخگوی بی‌عرضگی مسئولان باشد/ هیچ کشوری جرات تهدید ایران را ندارد
معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز برخی مسئولین در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند و پاسخگوی مردم نیستند و در مقابل می‌گویند که رهبری باید پاسخگو باشد؛ آیا رهبری باید پاسخگوی بی‌عرضگی عده‌ای باشد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی ظهر امروز(سه شنبه) در مراسم یادواره 1200 شهید شهرستان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین اظهار کرد: یادواره شهدا فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های آنان و ادامه راه شهادت است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: برگزاری چنین یادواره‌هایی با این هدف است که اجازه نمی‌دهیم خون شهدا پایمال شود و باید بدانیم که شهیدان در اوج تکامل هستند که ما نیازمند آن‌ها هستیم. 

این مقام مسئول با بیان اینکه خون شهدا در مکتب شهادت می‌جوشد، اذعان کرد: رزمندگان طوری با میدان مین رفتار می‌کردند که انگار ترقه بازی می‌کنند چراکه عاشق شهادت و فرهنگ عاشورایی بودند. 
,
,
,
,
 
,
 
,
, ,

وی ادامه داد: مسئولین نمی‌توانند جواب یک قطره خون شهدا را بدهند؛ اگر هزاران سال هم به نظام و ملت خدمت کنیم باز هم جوابگوی یک قطره خون شهید نیست. 

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: متاسفانه عده‌ای زحماتی که برای این نظام کشیده شده و خون‌هایی که ریخته شده را نادیده گرفته و به دنبال شهوت‌ها و آرزوهای خود هستند و مسئولیت‌ها را در جهت منافع شخصی اشکال کرده‌اند؛ با این شرایط چگونه می‌توانیم پاسخگوی خون شهدا و خانواده‌هایشان باشیم. 

وی اضافه کرد: مراسم و یادبود شهدا باید مسئولیت‌پذیری‌ها را افزایش دهد و رسالت‌های سنگینی که در این جامعه برعهده داریم را به همه مسئولین گوش‌زد کند. 

شکارچی عنوان کرد: زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا، مسیر انقلاب را برای مستضعفین عالم هموار و بستر سازی می‌کند. 

وی ابراز کرد: همه ما باید مطالبه‌گر خون شهدا باشیم و اجازه ندهیم که کسی از شهدا سوء‌استفاده و به آن‌ها خیانت کند که در این راه فراز و نشیب‌های زیادی هم وجود دارد که همه را به جان می‌خریم. 

این مقام مسئول گفت: در دوران دفاع مقدس از نظر تمامی امکانات نظامی و حتی سیم خاردار و نارنجک محروم و تحریم بودیم و این در حالی بود که با ۳۰ کشور جهان مقابله می‌کردیم. 

وی عنوان کرد: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی در تامین نیازهای دفاعی به هیچ کشوری وابسته نیستیم و در بالاترین جایگاه تولید صنایع دفاعی قرار داریم و موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواب را از چشمان اسرائیل، آمریکا و آل صعود ربوده است. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح اذعان کرد: متاسفانه عده‌ای از طیف لیبرال‌ها و کسانی که شب و روز آمریکا را سجده می‌کنند و دست بوس اسرائیل و آمریکا هستند در داخل کشور مانع تراشی می‌کنند که اگر این موانع نبود امروز نباید پرچم آمریکا را بر سر کاخ سفید می‌دیدیم. 

وی افزود: گاهی دشمن این توهم را در سر می‌پروراند که امسال آخرین جشن پیروزی انقلاب اسلامی است و این توهمات از همان لیبرال‌هایی نشات می‌گیرد که چراغ سبز به دشمن نشان می‌دهند. 

شکارچی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در اوج قدرت است، عنوان کرد: امروز دشمن با جنگ روانی و رسانه‌ای جوانان ما را هدف قرار داده است که رسالت همه را سنگین می‌کند تا بصیرت و هوشیاری لازم را در این مسیر داشته باشیم. 

وی ادامه داد: نظام و کشور به دست جوانان که سرمایه‌های ارزشمند و عظیمی هستند به اقتدار رسیده است و نباید اجازه دهیم دشمن دستاوردهای انقلاب را تضیف کند. 

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عده‌ای با سیاه نمایی سعی دارند جای شهید و جلاد را عوض کنند؛ از این رو نباید صحنه پیچیده جنگ نرم را ساده گرفت چراکه این جنگ به مراتب سخت‌تر از جنگ نظامی است. 

وی تصریح کرد: دشمن با نفوذ در ابعاد مختلف مسئولیت‌ها کار را به جایی رسانده است که عده‌ای اقتدار و پیشرفت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی را با دوران رژیم پهلوی مقایسه می‌کنند. 

این مقام مسئول ابراز کرد: امروز برخی مسئولین در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند و پاسخگوی مردم نیستند و در مقابل می‌گویند که رهبری باید پاسخگو باشد؛ آیا رهبری باید پاسخگوی بی‌عرضگی عده‌ای باشد؟ 

وی بیان کرد: برخی از افرادی که با رای مردم روی کرسی نمایندگی مجلس نشسته‌اند، امروز توجهی به مطالبات آن‌ها ندارند. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

شکارچی عنوان کرد: شهدا ریسمان ولایت را محکم در دست داشتند و سلاح برائت را در دست دیگر گرفتند و از سیم خاردار عبور کردند و دشمن را مایوس کردند. 

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با بیان اینکه هیچ کشوری جرات تهدید ایران اسلامی را ندارد، عنوان کرد: باید همواره راه شهدا را با انسجام و جدیت در پیش بگیریم و در میدان جنگ نرم هوشیارانه عمل کنیم.
انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه