اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

توزیع خدمات شهری باید بر اساس عدالت اجتماعی باشد

توزیع خدمات شهری باید بر اساس عدالت اجتماعی باشد
رئیس کل دادگستری استان زنجان به توزیع خدمات در مناطق شهری اشاره کرد و گفت: توزیع خدمات در همه نقاط شهر باید بر اساس عدالت اجتماعی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با شهردار، رئیس و اعضای  شورای شهر زنجان اظهار کرد: با توجه به ترکیب اعضای شورای شهر و مدیریت خوب در شهرداری بستر برای خدمت به مردم فراهم بوده و امروز نیازمند اعتماد سازی در سطح ملی هستیم که در این راستا وظیفه ملی و همگانی همه مسئولان ازجمله مدیریت شهری باید معطوف به این مقوله مهم و اثر گذار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

رییس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه همه مسئولین در جهت ثبات و پایداری نظام و انقلاب وظیفه دارند افزود: باید فاصله بین مردم و حاکمیت را کم کرد که این امر مهم هم تکلیف شرعی و هم تکلیف دینی است و تحقق این موضوع باید در عمل و رفتار مان بروز و ظهور داشته باشد.

,

وی ضمن اشاره به اینکه شهرداری ویترین شهر است و انتظارات مردم از  شهرداری در راستای برخورداری از خدمات بالاست تأکید کرد: توزیع خدمات باید برای همه نقاط شهر عادلانه باشد چرا که نقاط بالا شهری، پایین شهری و برخوردار و کم برخوردار نداریم و در این راستا همه مناطق شهر باید یکسان از این خدمات بهره مند باشند.

,

رئیس شورای قضایی استان زنجان خاطر نشان کرد: حوزه نظارت در شهرداری باید با قدرت و قوت انجام شود چرا که اگر نظارتها دقیق نباشد فساد ایجاد می‌شود‌، مبادا یک جریان ناسالم به عبارتی سوء جریان در مدیریت شهری حاکم باشد که از قبل این موضوع، مردم متضرر می‌شوند‌.

,

‌صادقی نیارکی توجه به سیمای شهر را امری ضروری و مهم برشمرد و افزود‌: مردم باید از رفتار و اقدامات شهرداری در سطح شهر از قبیل آذین بندی اعیاد و سایر مناسبتهای مذهبی و ملی آگاهی پیدا کنند  و این امر در همه نقاط شهر بروز و ظهور داشته باشد .

,

این مقام عالی قضایی استان توجه به پسماندها و بهداشت را از وظایف شهرداری با مشارکت حوزه بهداشت مقوله ای مهم در سلامتی مردم برشمرد و تأکید کرد:  دستگاه قضایی استان از مجموعه شهرداری و شورای شهر حمایت خواهد کرد و انتظار ما این است که شهرداری ارتباط نزدیکی در بحث فرهنگی و اجتماعی با دستگاه قضایی استان داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه میزان ارائه خدمات شهری در زنجان  پایین است خاطر نشان کرد: مدیریت شهری تلاشهای لازم جهت شتاب به این امر  را مورد دقت و توجه قرار دهد البته این شتابها بایستی بر اساس قواعد و مقررات باشد .

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان نظارت بر کمیسیونهای تصمیم گیر و تصمیم ساز در شهرداری که یکی از نمایندگان دادگستری در آن کمسیون ها حضور مستمر دارند را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد :ما در مجموعه دستگاه قضایی استان به دنبال اجرای عدالت هستیم و در حوزه هایی که ظلم وستم به مظلومین باشد به شدت برخورد می کنیم  چرا که مردم ولی نعمت مسئولان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه