اخبار داغ

تجمع اعتراضی تاکسیرانان به فعالیت تاکسی های اینترنتی در زنجان+ تصاویر

تجمع اعتراضی تاکسیرانان به فعالیت تاکسی های اینترنتی در زنجان+ تصاویر
تاکسیرانان زنجان در اعتراض به فعالیت اسنپ و دیگر مشکلاتشان درمقابل استانداری زنجان تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; تاکسیرانان زنجانی با پارک خودرو‌های خود در مقابل استانداری و بستن این گذرگاه پرتردد سعی در رساندن صدای خود به مسئولین بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

معترضان در این تجمع مشکلات بیمه، فعالیت تاکسی‌های اسنپ و مسافرکشان شخصی را از جمله مشکلات خود مطرح می‌کردند.

,

براساس اظهارات تاکسیرانان نداشتن بیمه و جولان مسافر کشان شخصی زخم کهنه‌ای بود که با آمدن «اسنپ» به زنجان دوباره در میان دغدغه‌هایشان سرباز کرده است.

,

یکی از معترضان علت تجمع خود را پایین بودن نرخ کرایه تاکسی‌های اسنپ عنوان کرد و گفت: این اقدام تاکسیرانی مشکلات تاکسیرانان را دو چندان کرده است.

,

وی افزود: سازمان تاکسیرانی بارها در برابر اعتراضات ما گفته است اگر نمی‌توانید با این شرایط در تاکسیرانی فعالیت کنید با ماشین‌های شخصی کار کنید.

,

یکی دیگر از تجمع کنندگان با اشاره به اینکه هر ساله برای تمدید کارت شهری هفت خوان رستم را باید طی کرده و نزدیک به 500 هزار تومان نیز هزینه می‌کنیم افزود: در برابر این هزینه‌ها هیچ گونه خدماتی به تاکسیرانان ارائه نمی‌شود.

,

مسافران شخصی و مشکلات بیمه همچنان دغدغه اصلی این تاکسیرانان بوده و برخی از تاکسیرانان مشکلات بیمه را از جمله مشکلات کهنه‌ خود عنوان می‌کردند که همچنان با آن درگیر هستند.

,

یکی از معترضان عنوان کرد: از سوی استانداری نیز هیچ توجهی به تاکسیرانان نمی‌شود و بارها برای مطرح کردن مشکلات خود در مقابل استانداری جمع شدیم ولی هر بار وعده دادند ولی هیچ وعده‌ای عملی نشده است.

,

زنجان تاکسی 97

, زنجان تاکسی 97,

زنجان تاکسی 97

, زنجان تاکسی 97,

زنجان تاکسی 97

, زنجان تاکسی 97,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه